Co knuje amerykańska lewica...

1. Data: 2017-05-11 18:45:35

Temat: Co knuje amerykańska lewica...
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Są jeszcze trzeżwo myślący Amerykanie...

http://www.pch24.pl/tv,co-knuje-amerykanska-lewica-,
20154

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju-Piotr Kropotkin

2. Data: 2017-05-12 02:52:01

Temat: Re: Co knuje amerykańska lewica...
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"LeoTar Gnostyk" <l...@l...net> wrote in message
> Są jeszcze trzeżwo myślący Amerykanie...
>
> http://www.pch24.pl/tv,co-knuje-amerykanska-lewica-,
20154

Masz na myśli tych, co święte obrazki sprzedają na tej witrynie??
Albo tych co broszurki z egzorcyzmami za 9zł?

3. Data: 2017-05-12 05:58:57

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol pisze:
> "LeoTar Gnostyk" <l...@l...net> wrote in message

20154

> Masz na myśli tych, co święte obrazki sprzedają na tej witrynie??
> Albo tych co broszurki z egzorcyzmami za 9zł?

Pszemolku, nie rżnij głupa...

4. Data: 2017-05-12 14:12:24

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

20154

> Pszemolku, nie rżnij głupa...

To była łagodna zachęta. Rozwiń więc temat...
Co Cię tak męczy w tym, aby była swoboda seksualna?
Czyż nie o podobną swobodę walczysz u siebie w domu?

5. Data: 2017-05-12 16:28:20

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol pisze:
> "LeoTar Gnostyk" <l...@l...net> wrote in message

20154

> To była łagodna zachęta. Rozwiń więc temat...

Zajrzyj na moją stronę- tam znajdziesz rozwinięcie.

> Co Cię tak męczy w tym, aby była swoboda seksualna?

Lewacy i lewackie feministki domagają się wulgarnego, niczym nie
ograniczonego seksu pozbawionego uczuć wyższych; bezkrytycznego,
rozbuchanego hedonizmu w dążeniu do maksymalnego zaspokojenia potrzeb
własnego ciała bez psychicznego jednoczenia się.

> Czyż nie o podobną swobodę walczysz u siebie w domu?

Ja domagam się udostępnienia dzieciom pełni wiedzy o życiu emocjonalnym,
w tym seksualnym, ich wychowawców oraz przekazania dzieciom kwintesencji
tej wiedzy w doświadczeniu inicjacji seksualnej. Przede wszystkim chodzi
o pokazanie dzieciom szacunku i empatii wzajemnych relacji, pokonanie
strachu przed niepewnością pierwszego razu oraz zrównania się przez
dziecko z tymi, którzy stworzyli jego konstrukcję psycho-fizyczną.
Krótko mówiąc dziecko ma się stać równe swym Stwórcom w doświadczeniu,
które jest niezbędnym elementem procesu poznania niepoznawalnego, czyli
Ducha. To jest baza do usunięcia jakiejkolwiek niepewności w przyszłej
aktywności dziecka, które w akcie inicjacji seksualnej (rytuał
przejścia) staje się dorosłym.

6. Data: 2017-05-12 17:54:49

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-12 o 16:28, LeoTar Gnostyk pisze:

> Lewacy i lewackie feministki domagają się wulgarnego,

Tylko w twojej chorej głowie.

> niczym nie
> ograniczonego seksu pozbawionego uczuć wyższych;

Nie to co pedofile tacy jak ty?

> Ja domagam się udostępnienia dzieciom pełni wiedzy o życiu emocjonalnym,
> w tym seksualnym,

Zapewne w przeciwieństwie do pedofilów...

[ciach bełkot pedofila]

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2017-05-13 02:00:29

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Zajrzyj na moją stronę- tam znajdziesz rozwinięcie.

Piszemy tu na grupie dyskusyjnej....

> [...]
> rozbuchanego hedonizmu w dążeniu do maksymalnego zaspokojenia
> potrzeb własnego ciała bez psychicznego jednoczenia się.

No ale chyba żadna z tych lewackich feministek do takiego
wylgarnego, niczym nieograniczonego seksu Ciebie nie przymusza?
Więc o co Tobie może chodzić? Skarżysz się że ktoś się cieszy wolnością?
Chcesz aby wprowadzić taliban i sharia law?

> [...]
> Ducha. To jest baza do usunięcia jakiejkolwiek niepewności w przyszłej
> aktywności dziecka, które w akcie inicjacji seksualnej (rytuał

I co na to Twój lekarz?

Albo koniec z przemocą albo rozwałka homo sapiensa.
Wybory we Francji
Kolejny agent Putina wspierany przez Macierewicza
Co tak pusto?
Godność