Re: Co kupić dziewczynie na urodziny?

From: c...@S...ciacho.pl (Ciacho)
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Co kupić dziewczynie na urodziny?
Date: Sat, 30 Nov 2002 11:55:24 +0000 (UTC)

Lisek [s...@p...fm]
na: pl.rec.uroda napisał/ła:

: Cześć!!!
:
: Myślę, że w tym pokoju jest na tyle dużo dziewczyn, że znają się na rzeczy,
Jaki pokoj? W moim nikogo/niczego nie ma.. Klamek, okien... nie niczego nie
ma.. sa tylko materace do sciany przytwierdzone ;<<<

: proszę o pomoc, dzięki.

Popros ja ladnie o napisanie listu do mikolaja.
Sam sie dowiesz co ona chce.
Kazdy czlowiek ma inne potrzeby/checi/ckolwiek innego, ze nikt Ci nie powie
co Ona chce dostac, z czego najbardziej sie ucieszy.
Ja dostalem od swojej list i przynajmniej wiem co qpic/zalatwic
(ciekawe ile z Was chcialoby "Wizyte w salonie Leszka Czajki", czy "Pulke pod
telewizor z uwzglednieniem kaset wideo", "Rapitografy", oczywiscie wszystko
zgodnie z nowymi trendami marketingu "I/Albo" ;>> [Gusia: Smileyke poprosze]).

Naprawde, dla wlasnego dobra (i zdrowia co najwazniejsze) zapytaj jej sie,
co chcialaby dostac, albo niech napisze List do sw. Mikolaja z mniej wiecej
20 pozycjami z ktorych Ty juz wybierzesz na co Cie stac/ czy jakiekolwiek
inne kryterium obierzesz.

Jezeli ona zrobi dlugasna liste, to bedziesz mogl ja uzywac przez caly
najblizszy rok, a jezeli czesto zmienia zdanie, to popros ja aby co np. pol
roku przygotowywala taka liste na rozne okazje (urodziny, imieniny, dzien
kobiet, bez okazji, cokolwiek innego). [1]

PS. Kup jej najwiekszy salon kosmetyczny w Twoim miescie, to _MOZE_[2]
bedzie zadowolona ;>

[1] - Dziewczyny, czy Wam by przeszkadzalo ze Wasz partner prosi o taka
liste? IMHO nie...

[2] - podkreslam _MOZE jej sie spodoba_, gdyz moze ona wolalaby np.
Rapitografy.

Tomasz T. Ciaszczyk c...@c...pl http://ciacho.pl/
"Ciągle pamiętam tamten dzień, walczyć o siebie miałam szanse
o coś co ważne mogło być, o to kim będe dalej"
-- Kasia Kowalska "Straciłam swój rozsądek"