Re: Co mam zrobić???Pomóżcie...

From: "Saulo" <d...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Co mam zrobić???Pomóżcie...
Date: Fri, 5 Apr 2002 15:34:30 +0200

"Oliwia" <i...@p...onet.pl> wrote in message
news:a8k73r$rht$1@news.polbox.pl...

[cut]

> Saulo .... teraz to dopiero bredzisz?! Tam gdzie sie krew nie leje wcale
nie
> oznacza ze nie ma przemocy!

A ja oczywiscie nie wiem, co znaczy przemoc, tak?!

> Przemoc jest wtedy kiedy ktos robi cos z nami
> bez naszej zgody! Nie musi uzywac sily!

Zauwaz, ze do Twojej zbyt szerokiej definicji pasuje równie dobrze delikatne
poglaskanie spiacej osoby, jej przeniesienie na inne miejsce itp. (dzialania
bez wiedzy, a wiec tym bardziej zgody).

W stanie braku swiadomosci trudno jest mówic o zgodzie, woli itp.

> Potraktowal Cie nieco przedmiotowo, czy powiedzmy ladniej,
> eksperymentalnie,

> Saulo ...... jakby ktos Cie zgwalcil ... uwazalbys to za lekka perwersje
> takze? Szczerze watpie!

Ja tez. Ale gdyby kobieta we snie pieszczotami doprowadzila mnie do stanu
uzywalnosci i "wykorzystala", nie sadze, zebym byl specjalnie zalamany.

> Oliwia

Saul