Co mogę robić?

11. Data: 2003-09-28 21:04:03

Temat: Re: Co mog? robi??
Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@s...re,
Sabinka <s...@w...pl>:

> Albo bardziej uwazac...

O, tez :)

> Choc co do pszczoly to mnie zapewniano ze one juz spia (w ogrodzie
> rodzicow sa ule).

Nie wierz nigdy Rodzicom ;)

> i balam sie, ze mnie uzadli w mozg ;)

Nawet nie chce myslec, co tu odpisalby zlosliwy kolega casusa ;))

A tak przy okazji, aby ten post byl juz tak zupelnie bezsensowny - chyba
kiedys pisalas cos o wypadku z urazem glowy (moze po tym to szycie) i o ile
pamietam, wspominalas, ze gorsze widzenie zauwazylas wkrotce po urazie. Jak
bedziesz u tego poleconego okulisty, nie zapomnij o tym tez opowiedziec.
Moze to ma jakies znaczenie.

--
Robert

12. Data: 2003-09-29 14:11:32

Temat: Re: Co mogę robić?
Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
> bl79us$g6l$...@i...gazeta.pl,
> A od szerszenia?
> A od dwóch szerszeni?

2 szerszenie i osa?
albo 3 osy, szerszen i komar?
albo....?

Pozdro

Maseł

--
www: http://www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz WAP: http://wapgate.pl/masel
ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962

13. Data: 2003-09-29 19:43:03

Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 28 Sep 2003 23:04:03 +0200, "Robert"
<u...@o...pl> wrote:

>Nie wierz nigdy Rodzicom ;)

Hm.... czy ja pisalam o rodzicach (bo nie widze) czy jestes
jasnowidzem?
O, rymuje :)

>Nawet nie chce myslec, co tu odpisalby zlosliwy kolega casusa ;))

Ostatnio panikuje na widok na ciele i brzeczenie we wlosach owadow.

> [...]
>bedziesz u tego poleconego okulisty, nie zapomnij o tym tez opowiedziec.

Tak, wiem. Tak, to po tym to szycie. Bardzo prawdopodobne ze z powodu
tego wypadku ta krotkowzrocznosc i Ty mnie na to naprowadziles.

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

14. Data: 2003-09-29 20:23:22

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@s...re,
Sabinka <s...@w...pl>:

> Hm.... czy ja pisalam o rodzicach (bo nie widze) czy jestes
> jasnowidzem?

Niewazne, moze zle zrozumialem, przepraszam.

> Tak, wiem. Tak, to po tym to szycie. Bardzo prawdopodobne ze z powodu
> tego wypadku ta krotkowzrocznosc i Ty mnie na to naprowadziles.

Szycie po tym - a czy krotkowzrocznosc, to juz mniej pewne, ale chyba nie
niemozliwe.

--
Robert

15. Data: 2003-09-29 20:28:41

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie ma sprawy. Ale czy ten Twoj kolega nie leczy przypadkiem w
> Toruniu? Mojej siostrze kiedys jeden taki powiedzial, zeby sie nie
> przejmowala bo wszyscy kiedys musimy umrzec.
> Pozdrawiam, Sabina

Spoko, jak ja bedzie dobrze leczyl to umrze zdrowsza:-))))))))

casus

16. Data: 2003-10-01 12:21:46

Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 29 Sep 2003 22:28:41 +0200, "casus" <c...@g...pl> wrote:

>Spoko, jak ja bedzie dobrze leczyl to umrze zdrowsza:-))))))))

Ale on to powiedzial jako potwierdzenie tego, ze nie ma sensu zajmowac
sie dolegliwoscia.

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

17. Data: 2003-10-01 12:25:35

Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 29 Sep 2003 22:23:22 +0200, "Robert"
<u...@o...pl> wrote:

>Niewazne, moze zle zrozumialem, przepraszam.

Nie chodzi o przepraszanie tylko o to, ze to faktycznie bylo u
rodzicow, mama zapewniala ze pszczoly juz nieaktywne ;)

>Szycie po tym - a czy krotkowzrocznosc, to juz mniej pewne, ale chyba nie
>niemozliwe.

A teraz po tym ostatnim uderzeniu w glowe widze wyraznie, ze od tego
czasu widze niewyraznie... znaczy gorzej.
Uderzylam sie w pracy, zostalo to zgloszone kierownikowi choc protokol
nie byl spisany... czy jesli okulista stwierdzilby ze od tego
uderzenia pogorszyl mi sie wzrok czy co tam jeszcze - mam szanse na
odszkodowanie?

Jasnowidza pozdrawia krotkowidz ;)

18. Data: 2003-10-01 12:37:40

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@s...re,
Sabinka <s...@w...pl>:

> A teraz po tym ostatnim uderzeniu w glowe widze wyraznie, ze od tego
> czasu widze niewyraznie... znaczy gorzej.

To powinnas zglosic sie na badanie, nie zwlekac.

> [...]
> nie byl spisany... czy jesli okulista stwierdzilby ze od tego
> uderzenia pogorszyl mi sie wzrok czy co tam jeszcze - mam szanse na

Ja nie wiem. Nie znam sie na tym, moze zalezy od warunkow ubezpieczenia,
jesli takie posiadasz (ja zrezygnowalem z grupowego).

> Jasnowidza pozdrawia krotkowidz ;)
Eee tam jasnowidza - pisalas, ze to Rodzicow ule, nawet jeszcze w poprzednim
poscie cytowalem. Ale to zupelnie nieistotne.

--
Robert

19. Data: 2003-10-01 17:22:49

Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 1 Oct 2003 14:37:40 +0200, "Robert"
<u...@o...pl> wrote:

>To powinnas zglosic sie na badanie, nie zwlekac.

Ok.

>Eee tam jasnowidza - pisalas, ze to Rodzicow ule, nawet jeszcze w poprzednim
>poscie cytowalem. Ale to zupelnie nieistotne.

Ach, faktycznie...

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)