Re: Co myslicie...

From: Robert Szymczak <r...@c...pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Co myslicie...
Date: Wed, 09 Feb 2000 15:11:59 +0100

Witam,

PeterPan ładnie podsumował dokument, którego ja nie widziałem.
Chciałbym jednak zakłócić ten optymizm. Otóz nie filmy zmieniają ludzi
(społeczeństwo), a nasza obecność wśród nich.

Wczoraj na IRC widziałem gadkę, gdzie facet opowiadał o tym
dokumencie. Przerwała mu jakaś panienka: "proszę, zmien temat, to
przecież było okropne; opowiedz coś weselszego".

A co do małżeństwa i seksu. Popatrzcie jaki jest wśród nas na grupie i
w środowisku odsetek osób, które spełniają się w tej sferze życia. Ja
wiem z autopsji, jak i relacji, że nawet gdy pojawia się uczucie, to
pozostaje ono bardzo często niezrealizowane. Właśnie niszczy je
niemożnośc wyobrażenia u zdrowego mężczyzny/kobiety sobie siebie w
sytuacji seksualnej, w stadle rodzinnym z niespełnosprawnym partnerem.
Nie można zaprzeczyc, że taka jest reguła. Na szczęście na tej grupie
jest wiele od niej odstępstw.

3mka,
--
Robert Szymczak -- r...@c...pl --