Co na miłą kolacyjkę we troje??

1. Data: 2004-01-12 13:45:55

Temat: Co na miłą kolacyjkę we troje??
Od: "Agnieszka " <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

We troje znaczy mama tata i dziecko:)
Mam mielonej cielęciny trochę, włoszczyznę , pomidoryw puszcze, pieczarki,
brokóły mrożone, paprykję mrożoną, i jeszcze parę żeczy by sie znalazło.
Macie moze jakiś pomysł co z tego wyczarować żeby było lekkie smaczne i
pożywne?? Nie chce mi sie myśleć, ani przeszukiwać portali kulinarnych bo
brzuch juz mi daje sieć całkiem w e znaki a fakt ze to juz po terminie
dobija mnie dodatkowo...
AgaL, licząca na to ze zrobi kolacyjkę pożegnalną przed spitalem... (mozę jak
dzidzior zobaczy jak sie fajnie bawimy to zehce do nas dołaczyć hihi)

1. Data: 2004-01-12 13:47:19

Temat: Re: Co na miłą kolacyjkę we troje??
Od: "spadkobiercy Melchiora" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka " <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> AgaL, licząca na to ze zrobi kolacyjkę pożegnalną przed spitalem...

Pożegnalną przed szpitalem.
Brrrr!!! Powiało stypą z udziałem nieboszczyka...

spadkobiercy Melchiora

1. Data: 2004-01-12 13:59:56

Od: "Agnieszka " <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

spadkobiercy Melchiora <m...@o...pl> napisał(a):

trzeba było doczytać do końca...
Tu powiełao nowym zyciem bo do szpitala wybieram sie rodzić... i oddała bym
wiele by to sie dziś w nocy stało
AgaL

1. Data: 2004-01-12 14:06:25

Od: "spadkobiercy Melchiora" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka " <b...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> trzeba było doczytać do końca...
> Tu powiełao nowym zyciem bo do szpitala wybieram sie rodzić... i oddała

Napisaliśmy, co czuliśmy po przeczytaniu do końca tego posta.
melada1: daj se siana z tą kolacją
melada 5: niech zrobi, myśli sobie odwróci
melada 7: nikt nie bedzie jadł, bo wszyscy są podenerwowani
melada 9: ojciec nie rodzi, może chlapnąć lornetkę
melada 11: trochę kultury q... kobitka się denerwuje
melada 14: no, ale to NTG

spadkobiercy Melchiora

1. Data: 2004-01-12 14:56:36

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownicy spadkobiercy Melchiora napisali:

> [...]
> melada 9: ojciec nie rodzi, może chlapnąć lornetkę
> melada 11: trochę kultury q... kobitka się denerwuje

:)
Golluma (kuchennego) już poznałam, może tera pora na Smeagola? ;)
--
pa, BasiaBjk

1. Data: 2004-01-12 14:56:52

Od: PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka wrote:
> [...]
> brokóły mrożone, paprykję mrożoną, i jeszcze parę żeczy by sie znalazło.
> Macie moze jakiś pomysł co z tego wyczarować żeby było lekkie smaczne i

pozywne nie wiem czy jest, znaczy najesc sie spokojnie mozna, ale raczej
nie zapycha. ja uwielbiam! makaron penne (moze wygrzebiesz gdzies w
czelusciach jakis w miare duzy makaron, nie koniecznie penne) z brokulami i
czosnkiem (a to z kolei nie wiem czy dziecku podejdzie).
przepis w razie czego jest tu:
http://puszkkka.spinacz.pl/przepis.php3?id=2502

z tej wloszczyzny t bym pomidorowke ugotowala, a na koniec dodala pomidorow
z puszki i albo podprazone nasipnka rozne albo tradycyjnie makaron. ale to
czasochlonne, zanim sie bulion ugotuje. choc bez porownania pyszniejsze niz
na bulionie z kostki. wczoraj mialam :)

z pieczarek mozna sos pieczarkowy do kaszy. albo gryczanej albo pol na pol
gryczana i jeczmienna lub nawet do samej jeczmiennej - jesli ktos gryczanej
nie znosi. jak znalazl na zimowa kolacje.

narazie tyle :)
powodzenia :)
pat
--
vege.pl http://www.vege.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2004-01-12 15:33:27

Od: "Agnieszka " <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> napisał(a):

\>
> [...]
> czelusciach jakis w miare duzy makaron, nie koniecznie penne) z brokulami i
> czosnkiem (a to z kolei nie wiem czy dziecku podejdzie).

No to brzmi nieżle ino makaronu brak a dizs już żadna siła mnie nie wygna z
domu... A z ryżem to pewnie już nie to...
AgaL

1. Data: 2004-01-16 14:33:17

Od: "JerzyN" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BasiaBjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości
[...]
> Golluma (kuchennego) już poznałam, może tera pora na Smeagola? ;)

Myślisz, że by się ucieszył z tylu pierścieni?
pozdr. Jerzy

1. Data: 2004-01-16 14:37:32

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JerzyN napisał:
> Użytkownik "BasiaBjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości
> [...]

> Myślisz, że by się ucieszył z tylu pierścieni?

Załapałeś :)
--
pa, BBjk

Czy naprawde nikt nie wie co to maczka budyniowa?
sos serowy
ser kaszkawał tym razem gdziekolwiek
Britney Spears nude
Christina Aguilera nude