Co na pierdzenie?

1. Data: 2006-04-25 18:11:53

Temat: Co na pierdzenie?
Od: "JOHNNIE WALKER" <13thefriday[cut]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cokolwiek bym nie jadl okropnie mnie peczy :(
Czy jest jakis lek ktory mozna zażyć w celu ustapienia pierdzenia?
Jest to szczegolnie uciazliwe kiedy jestem u dziewczyny a pierdnąć nie
wypada.
--
KEEP WALKING

2. Data: 2006-04-25 18:42:15

Temat: Re: Co na pierdzenie?
Od: Morris <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

JOHNNIE WALKER napisał(a):

> Czy jest jakis lek ?

Espumisan 3x2 kapsulki potem mozesz zmniejszyc do 3x1. Lek bez recepty.

Pozdrawiam. Morris

3. Data: 2006-04-25 18:47:41

Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Apr 2006 20:11:53 +0200, JOHNNIE WALKER napisał(a):
> [...]
> Czy jest jakis lek ktory mozna zażyć w celu ustapienia pierdzenia?
> Jest to szczegolnie uciazliwe kiedy jestem u dziewczyny a pierdnąć nie

podobno sok z pokrzywy przed jedzeniem
w aptece można kupić

nie próbowałem
ciągle ten sam problem

dla mnie skutecznym sposobem jest unicum po jedzeniu. To taki alkohol w
butelce w kształcie kulki i z krzyżykiem.
Nauczył mnie tego znajomy mieszkający na węgrzech - tam nawet piwo zapijają
unicumem ;)

4. Data: 2006-04-25 20:05:00

Od: "JOHNNIE WALKER" <13thefriday[cut]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mufaska" <m...@b...pl> napisał

> [...]
> butelce w kształcie kulki i z krzyżykiem.
> Nauczył mnie tego znajomy mieszkający na węgrzech - tam nawet piwo

A gdzie to u nas kupić?

--
KEEP WALKING

5. Data: 2006-04-25 21:15:28

Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Apr 2006 22:05:00 +0200, JOHNNIE WALKER napisał(a):
> Użytkownik "mufaska" <m...@b...pl> napisał

> A gdzie to u nas kupić?

chyba w sklepach z alkoholem :)
http://www.unicum.hu/ to po lewej mam :)

6. Data: 2006-04-26 07:04:07

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JOHNNIE WALKER" <13thefriday[cut]@wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Czy jest jakis lek ktory mozna zażyć w celu ustapienia pierdzenia?
> Jest to szczegolnie uciazliwe kiedy jestem u dziewczyny a pierdnąć nie
Będziesz za radą innych całe życie zażywał tabletki (raz takie, raz inne)
nie szukając przyczyny? Przyczyna wiadomo, że leży tylko i wyłącznie w
twojej diecie.
Jednym z generalnych powodów jest nadmierne jedzenie węglowodanów. Zastanów
się nad przyczyną tych dolegliwości. A po lekarstwa sięgaj tylko w
niezwykłych, rzadkich okolicznościach.
Pozdrawiam Jurek M.

7. Data: 2006-04-26 07:54:09

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 26 Apr 2006 09:04:07 +0200, na pl.sci.medycyna,
j...@n...pl napisał(a):

> [...]
> twojej diecie.
> Jednym z generalnych powodów jest nadmierne jedzenie węglowodanów.

No ciekawe, a próbowałeś latem parę dni przebyć tylko na owocach i
warzywach? To też węglowodany, a jakoś wtedy nie pierdzę.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

8. Data: 2006-04-26 08:58:03

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trapez" <t...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> No ciekawe, a próbowałeś latem parę dni przebyć tylko na owocach i
> warzywach? To też węglowodany, a jakoś wtedy nie pierdzę.

Dlatego nie masz wtedy wiatrów, ponieważ jest inny skład między
poszczególnymi składnuikami diety: białkiem, tłuszczem i węglowodanami.

Nie, nie próbowałem i nigdy nie będę próbował, bo moje zdrowie jest zbyt
drogocenne żebym jadł byle co.
Pozdrawiam Jurek M.

9. Data: 2006-04-26 10:45:06

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 26 Apr 2006 10:58:03 +0200, na pl.sci.medycyna,
j...@n...pl napisał(a):

> Dlatego nie masz wtedy wiatrów, ponieważ jest inny skład między
> poszczególnymi składnuikami diety: białkiem, tłuszczem i węglowodanami.

I jest to skład jak najbardziej odpowiedni dla człowieka i dlatego świetnie
się czuję gdy w mojej diecie przeważają owoce i warzywa.

10. Data: 2006-04-26 11:32:08

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I jest to skład jak najbardziej odpowiedni dla człowieka i dlatego
> świetnie
> się czuję gdy w mojej diecie przeważają owoce i warzywa.
>
> --
Pozostaje mi życzyć owocnego (sic!!!) puszczania wiatrów, i w samotności i w
towarzystwie...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

Efekt Flynna
ciąża a toxoplazmoza