Co napisal nospam o pozytywnym wplywie alkoholu na plod i ciaze

1. Data: 2001-09-02 00:26:23

Temat: Co napisal nospam o pozytywnym wplywie alkoholu na plod i ciaze
Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

(cytat)
Re: alkohol podczas ciazy (na powaznie)
Data:
30 Aug 2001 13:56:22 +0200
Od:
<x...@p...onet.pl>
Organizacja:
Onet.pl SA
Grupy news:
pl.sci.medycyna
Referencje:
1
(cut)

Jezeli chodzi o moje wypowiedzi, powolujac sie na cytowane publikacje
naukowe
i publikowane wyniki badan naukowych , co najwyzej stwierdzalem, ze
bardzo
umiarkowane picie alkoholu jest uwazane za dopuszczalne z punktu
widzenia

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
dobra ciazy i dziecka.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Oficjalna informacja Ministerstwa Zdrowia Kanady tego nie potwierdza.
Kobieta zamierzajaca zajsc w ciaze, lub ktora jest w ciazy, powinna sie
calkowicie powstrzymac od spozywania alkoholu.

A czemu ?
Odpowiedz sie nazywa : Fetal Alcohol Syndrome

2. Data: 2001-09-02 10:14:40

Od: "Michal" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> calkowicie powstrzymac od spozywania alkoholu.
>
> A czemu ?
> Odpowiedz sie nazywa : Fetal Alcohol Syndrome

Tez mi nowosc...
Odpusc juz sobie... Nikt nie chce sledzic watku z zeszlego tygodnia, to
prubujesz go rozkrecac na nowo? Chyba juz znasz zdanie ludzi z tej grupy...

Michal

3. Data: 2001-09-02 10:34:10

Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal napisał:

> Tez mi nowosc...
> Odpusc juz sobie... Nikt nie chce sledzic watku z zeszlego tygodnia, to
> prubujesz go rozkrecac na nowo? Chyba juz znasz zdanie ludzi z tej grupy...

Nie kombinuj.
Niczego nie probuje.
Na grupie produkuje sie osoba, ktora aprobuje spozywanie alkoholu przez
ciezarne i twierdzi
ze picie czerwonego wina jest korzystne dla mezczyzn i jego ubezpieczalnia
oferuje mu obnizke
skladki ubezpieczenia na zycie za spozywanie czerwonego wina.

Nie otrzymalem odpowiedzi co to za ubezpieczalnia.

A twego zdania nie znam.
Jestes za spozywaniem alkoholu przez ciezarne czy nie ?

4. Data: 2001-09-02 11:17:51

Od: "Michal" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Nie otrzymalem odpowiedzi co to za ubezpieczalnia.
>
> A twego zdania nie znam.
> Jestes za spozywaniem alkoholu przez ciezarne czy nie ?

Coz za agresja...
WIdzisz, tak jestes zacietrzewiony w tym co piszesz, ze nie zwracasz uwagi
na to DO KOGO PISZESZ. Przesledz swoje watki w tym temacie od poczatku,
poczytaj co ja napisalem, i wtedy zadawaj pytania... a nie rob z siebie
ignoranta ktory ma wszystkich oprocz siebie w glebolim powazaniu...

Michal

5. Data: 2001-09-02 15:16:35

Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Coz za agresja...

Jak to neutralne pytanie uznajesz za agresywne to wode mineralna zwij ognista
woda.

> WIdzisz, tak jestes zacietrzewiony w tym co piszesz, ze nie zwracasz uwagi
> na to DO KOGO PISZESZ.

Pisze odpisujac na twoj post.
Czy zechcesz jednak nie wykrecac sie od odpowiedzi ?

6. Data: 2001-09-02 15:50:15

Od: <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak to neutralne pytanie uznajesz za agresywne to wode mineralna zwij ognista
> woda.

A moze bysmy ten problem pozostawili do rozstrzygniecia wlasnie ciezarnym ?

Na ogol kobiety na przyklad sie nie skarza, ze plemniki od palaczy sa mniej
wartosciowe, a dzieci - czesciej choruja na choroby uszu czy astme.

Pozdrawiam

dradam

7. Data: 2001-09-02 16:18:01

Temat: ---UWAG---
Od: "Raf256" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie karmić trolla :)
oczywiście mowa o Jacku

--
Raf256 C++ TP JAVA 3DMax POV HTML <== Email me if U need developer
,--, _ ,- _ _ _ ,---------------------------------------------,

8. Data: 2001-09-02 16:29:04

Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

x...@p...onet.pl napisał:

> [...]
>
> Na ogol kobiety na przyklad sie nie skarza, ze plemniki od palaczy sa mniej
> wartosciowe, a dzieci - czesciej choruja na choroby uszu czy astme.

No to lepiej tematu chyba nikt nie potrafilby zdolowac.
Kobiety nie musza sie skarzyc ze plemniki od mpalaczy sa mniej wartosciowe
wystarczy ze oficjalne raporty potwierdzaja szkodliwy wplyw wchlaniania dymu
papierosowego na rozwoj organizmu.

Pewnie znajdzie sie 500 prac o szkodliwym wplywie palenia na jakosc plemnikow.

A z paleniem papierosow to pewnie nie wiesz skad sie wziely miliardowe
odszkodowania koncernow za smierc pacjentow na raka pluc, wywolana paleniem
papierosow.

A temat sie zaczal gdy niestety
zmarl glowny model pojawiajacy sie z papierosem na reklamach znanego koncernu
tytoniowego
i zmarl niestety na raka pluc, a palil nielicho.

Nie jestem na szczescie kobieta, ale nie rozumiem czemu uwazasz, ze ciezarne maja
zanizony poziom inteligencji ?

EOF
plonk.

Gronkowiec