Re: Co nas nie zabije...

Subject: Re: Co nas nie zabije...
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<5e7b8ae7$0$17351$65785112@news.neostrada.pl>
From: Kviat
Date: Wed, 25 Mar 2020 19:31:41 +0100

W dniu 25.03.2020 o 17:46, XL pisze:

> Dla jednych przez, dla reszty za.

Dla żyjących przez, dla martwych za.

https://krytykapolityczna.pl/archiwum/felietony-arch
iwalne/katarzyna-tubylewicz/w-smierci-za-ojczyzne-ni
e-ma-nic-slodkiego/

Za taką ojczyznę jaką nam fundują prawckie katole nie warto umierać.
A wręcz nie wolno. Trzeba żyć, żeby móc się temu przeciwstawić, bo tylko
żywi są w stanie obronić ojczyznę przed rasizmem, nacjonalizmem,
homofobią i fanatyzmem religijnym.

> My? Mów za siebie. Zakłamywanie historii jest skuteczne tam, gdzie nikt jej
> nie zna.

Właśnie dlatego trzeba prawacką wersję cały czas odkłamywać.

https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/historia/15
14074,1,antyzydowskich-pogromow-bylo-w-polsce-lat-30
-co-najmniej-kilkadziesiat.read

> Bingo! Zaczynasz myśleć, tylko mylisz terytorium państwa z własnością
> prywatną.

To ty mylisz.

> Teraz tylko rozszerz ten ,,płot" i ,,zakaz wstępu" na obszar sporo
> większy, położony w dorzeczu Wisły i Odry oraz na obronę granic - i już
> będziesz już mniej więcej u celu wysiłku umysłowego.

Ten sporo większy obszar nie jest twoją własnością, więc niby dlaczego
to akurat ty masz decydować komu wolno wjechać, a komu nie?
Już prawie jesteś u celu wysiłku umysłowego.

> Genetycznie? Dosyć wyraźnie. Jeszcze.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Nar%C3%B3d
"Naród a badania genomu człowieka (DNA)
Badania całości ludzkiego genomu (DNA), które trwały 13 lat (1990-2003)
i zostały ukończone[2], nie wskazały na to, żeby w obrębie człowieka
współczesnego istniały genetyczne podstawy podziałów etnicznych. Ludzie,
którzy żyją w tym samym regionie geograficznym od wielu pokoleń, mogą
mieć pewne allele wspólne, ale żaden allel nie zostanie znaleziony we
wszystkich członkach populacji ani w żadnym innym członku populacji[3]."

> To jest Twoje odczucie. I bardzo Ci go współczuję. A może jednak istnieje
> jakiś naród, czy choćby, kurczę, grupa etniczna jakaś, z którym/którą Twoje
> relacje są lepsze niż z Polakami???

Z niektórymi Polakami mam zajebiste relacje, a innych nawet nie
chciałbym poznać osobiście, bo się brzydzę.
Więc z Polakami mam równocześnie dobre relacje i złe relacje.

Mam też dobre relacje ze znajomymi z za granicy. Ale to wcale nie
oznacza, że mam dobre relacje z całą grupą etniczną. Znam też takiego,
którego nie lubię, ale to nie znaczy, że przez to mam złe relacje z całą
grupą etniczną.
Musiałbym na głowę upaść żeby tak stwierdzić.

"Co prawda skłonności do ksenofobii i agresji są uwarunkowane
biologicznie, jednak sam przedmiot ich ekspresji należy już do sfery
definiowanej kulturowo."

Podsumowując, znacznie więcej nas dzieli, niż łączy, pomimo tego, że
uważasz się za Polkę.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr