Co ona w nim widzi?

21. Data: 2015-09-19 15:42:33

Temat: Re: Co ona w nim widzi?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 19 Sep 2015 14:47:48 +0200, zdumiony napisał(a):

> Tak znasz życie Turnaua?

Jak cała Piwnica - a trochę znam Piwnicę 3-)

22. Data: 2015-09-19 15:52:34

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-19 o 15:37, Ikselka pisze:
> [...]
george-clooney-8.jpg

e-clooney.jpg

> Spróbowałabyś tylko mojego włączyć w swoje "wybory" - a cloneya Ci od razu
> darowuję na urodzinki 3-]

twój nie jest w moim typie z dwóch powodów: po pierwsze nie
podobają mi się blondyni a pod drugie ja nie miałabym
go czym...hmmm... sama wiesz ;-)

> A ja na wybranych i nie.

dobrze że nie na obrzezanych i nie. ;-)

--
pamtataj pamtarej . . .

23. Data: 2015-09-19 15:57:25

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości

> Mnie i tak żadna nie chce, mimo że jestem dużo lepszy i młodszy od
> Kondrata

Mam wrażenie, że tylko tak myslisz o sobie. Jest to w takim razie problem
komunikacyjny- pomiędzy Tobą a płcią nadobną. IMO- da sie z tym coś zrobic

--

Chiron

24. Data: 2015-09-19 15:59:24

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-19 o 15:09, Naja pisze:

> [...]
> http://static.parade.com/wp-content/uploads/2013/05/
george-clooney-8.jpg

> _o b e z w ł a d n i a j ą c y !!!_ :-))))

Obaj przyjemni. U Clooneya o dziwo nawet broda mi nie przeszkadzałaby. ;)
Kondrat kiedyś bardzo bardzo, a teraz już trochę statusiał.

Ewa

25. Data: 2015-09-19 16:08:27

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-19 o 15:59, FEniks pisze:

george-clooney-8.jpg

> Obaj przyjemni. U Clooneya o dziwo nawet broda mi nie przeszkadzałaby. ;)

ba!
> Kondrat kiedyś bardzo bardzo, a teraz już trochę statusiał.

po mojemu zdziadziusiał, ale nadal ma _TOCOŚ_

--
pamtataj pamtarej . . .

26. Data: 2015-09-19 16:11:52

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Naja" <s...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
> http://static.parade.com/wp-content/uploads/2013/05/
george-clooney-8.jpg

> _o b e z w ł a d n i a j ą c y !!!_ :-))))

A ja zdecydowanie wolę kobiety- wcale mi się ten facet nie podoba
:-)

--

Chiron

27. Data: 2015-09-19 16:15:49

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-19 o 16:11, Chiron pisze:

> Użytkownik "Naja" <s...@g...com> napisał w wiadomości

george-clooney-8.jpg

> A ja zdecydowanie wolę kobiety- wcale mi się ten facet nie podoba
> :-)

nie wypowiem się bo...

--
pamtataj pamtarej . . .

28. Data: 2015-09-19 16:25:47

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-09-19 14:08, obywatel zdumiony uprzejmie donosi:

> Mnie i tak żadna nie chce, mimo że jestem dużo lepszy i młodszy od Kondrata

Jeszcze bardziej młodszy nie będziesz. Lepszy może też.

29. Data: 2015-09-19 16:27:20

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> dobrze że nie na obrzezanych i nie. ;-)

A jak myślisz- Żydzi jak dzielą ludzi? Czy dla nich (gremialnie) liczy się
mądry- głupi czy Żyd- goj?

--

Chiron

30. Data: 2015-09-19 16:28:16

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Turnau ożenił się ze starą bogatą krakowską Żydówką z kamienicą - to i cóż
> się dziwisz?

Zaraz tam stara... Młodsza od zięcia.

Korwin - Mikke
Grzegorz Ciechowski