Rzecz o protestacyjnym wizerunku

1. Data: 2015-09-18 08:48:51

Temat: Rzecz o protestacyjnym wizerunku
Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.wprost.pl/F/pic.php?T=news&P=296851&w670=
1&brt=1

muszę przyznać że Palikot z brodą wygląda bardzo dobrze. dlaczego ?
ano dlatego, że zakrywa mu brak wyraźnie zarysowanego podbródka/szczęki.

http://bi.gazeta.pl/im/64/f8/10/z17793892Q,Janusz-Pa
likot.jpghttp://bi.gazeta.pl/im/64/f8/10/z17793892Q,
Janusz-Palikot.jpg

dobra recepta dla wszystkich mężczyzn którym szczyt brody zlewa się
z mostkiem.

wprawdzie powiedział, że nie zgoli dopóki (...) ale mam nadzieję że nie
obiecał (chyba), że nie będzie jej przystrzygał. ;-)

panie Palikot ---- wery najs luk. ;-)
--
pamtataj pamtarej . . .

2. Data: 2015-09-18 08:52:28

Temat: Re: Rzecz o protestacyjnym wizerunku
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-18 o 08:48, Naja pisze:
> [...]
>
> wprawdzie powiedział, że nie zgoli dopóki (...) ale mam nadzieję że nie
> obiecał (chyba), że nie będzie jej przystrzygał. ;-)

Może wygląda dobrze jak na podróżnika, eremitę, czy aktora, ale ten luk
jest bardzo niepolityczny.

Ewa

3. Data: 2015-09-18 08:58:37

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-18 o 08:52, FEniks pisze:
> [...]
Janusz-Palikot.jpg

> Może wygląda dobrze jak na podróżnika, eremitę, czy aktora, ale ten luk

podjęłaś aspekt, który ja celowo pozostawiłam w nawiasach a pod
wielokropkiem . Palikot jest jeszcze politykiem ?

--
pamtataj pamtarej . . .

4. Data: 2015-09-18 09:10:09

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-18 o 08:58, Naja pisze:

> podjęłaś aspekt, który ja celowo pozostawiłam w nawiasach a pod
> wielokropkiem . Palikot jest jeszcze politykiem ?

Próbuje, chyba tak.

Ewa

5. Data: 2015-09-18 09:29:28

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Naja" napisał w wiadomości grup
.pl...

> [...]

,Janusz-Palikot.jpg

>dobra recepta dla wszystkich mężczyzn którym szczyt brody zlewa się

Faktycznie. Ale niezależnie od tego mi się wydaje, że atawistycznie broda
dodaje "mądrości". W wizualnym odbiorze, rzecz jasna.

6. Data: 2015-09-18 09:34:01

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

>Może wygląda dobrze jak na podróżnika, eremitę, czy aktora, ale ten luk
>jest bardzo niepolityczny.

No właśnie - dlaczego? Czyżby Marks i Castro zgotowali brodzie tą polityczną
niedolę?

7. Data: 2015-09-18 09:41:12

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-18 o 09:34, Ghost pisze:

> Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

> No właśnie - dlaczego? Czyżby Marks i Castro zgotowali brodzie tą
> polityczną niedolę?

Hm, może...
Ale chyba po prostu zmieniły się kanony, nawet nie tyle urody, co
wyglądu. Krótki zarost dodaje nonszalancji - a nie na tym nam zależy u
polityków. O skojarzeniach z dłuższą brodą to już nawet szkoda gadać -
zaniedbanie, ekstrawagancja. Długa broda to anachronizm.

Ewa

8. Data: 2015-09-18 10:31:02

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

FEniks
W dniu 2015-09-18 o 09:34, Ghost pisze:
- pokaż cytowany tekst -
[...]

Bo broda ghostowi kojarzy się z dojrzałością i jej atrybutami i tak od 50 lat czeka
kiedy i jemu wąs się puści :D

9. Data: 2015-09-18 10:35:31

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

> [...]

>skojarzeniach z dłuższą brodą to już nawet szkoda gadać - zaniedbanie,
>ekstrawagancja. Długa broda to anachronizm.

Przecież nie musi być zaniedbana.

10. Data: 2015-09-18 10:46:53

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-18 o 10:35, Ghost pisze:

> Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

> Przecież nie musi być zaniedbana.

chyba że z gruntu myślowego ;-> bydzie

--
pamtataj pamtarej . . .

cyklofrenia i schizofrenia
Katolicko-Islamskie piekiełko, czyli jak ludzkość wkracza ponownie w ciemne wieki.
Feministki w habitach
Brian Melvin opowiada o piekle
Ciekawa reklama