cyklofrenia i schizofrenia

1. Data: 2015-09-17 19:32:52

Temat: cyklofrenia i schizofrenia
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Pisują tu ludzie, którzy mieli do czynienia z ludźmi chorymi na te
dolegliwości duszy. Niektórzy też sami je mają. Niedawno miałem okazję
przebywać z taką osobą (afektywność dwubiegunowa z epizodami maniakalnymi).
Mam swoje odczucia i przemyślenia. Trochę też pochodziłem po www- ale bez
rewelacji. Interesuje mnie- czy ktoś ma swoje przemyslenia na temat powodów,
przyczyn- tej choroby (za wyjątkiem np genetyki czy zmian ostrych
hormonalnych). Chodzi mi o przyczyny...pozabiologiczne.

--

Chiron

2. Data: 2015-09-17 19:36:29

Temat: Re: cyklofrenia i schizofrenia
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.09.2015 o 19:32, Chiron pisze:
> przemyslenia na temat powodów, przyczyn- tej choroby (za wyjątkiem np
> genetyki czy zmian ostrych hormonalnych). Chodzi mi o
> przyczyny...pozabiologiczne.

Duże emocje, najpierw pozytywne a potem negatywne

3. Data: 2015-09-17 19:52:35

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-17 o 19:32, Chiron pisze:
> [...]
> przemyslenia na temat powodów, przyczyn- tej choroby (za wyjątkiem np
> genetyki czy zmian ostrych hormonalnych). Chodzi mi o

czemu węszę podstęp... :-)

--
schizoiza . . .

4. Data: 2015-09-17 19:53:24

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości

> Duże emocje, najpierw pozytywne a potem negatywne

Czy chodzi Ci o emocje, z którymi taka osoba nie jest sobie w stanie
poradzić? Na przykład (to tylko przykład)- poczucie winy za smierć bliskiej
osoby u małego dziecka- obwinianego o to przez otoczenie?

--

Chiron

5. Data: 2015-09-17 20:11:20

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Naja" <s...@g...com> napisał w wiadomości

> czemu węszę podstęp... :-)
>

> --
> schizoiza . . .

Bo tak już masz? Dla mnie to, co napisałas- to typowa projekcja. Takie sądzę
ciebie według siebie. Jesli jesteś w stanie to odrzucić- przyłącz się proszę
do dyskusji. Może znasz kogoś takiego- chorego? Owszem, piszę- bo (jak
napisałem)- mam jakieś swoje przemyslenia...ale to takie bardzo luźne tezy

--

Chiron

6. Data: 2015-09-17 20:14:04

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości

> Duże emocje, najpierw pozytywne a potem negatywne

Jeśli masz opory, żeby o tym tu pisać- napisz mi na priv:
i...@g...com

Nigdy jeszcze nie użyłem prywatnych informacji na forum- także spoko:-)
--

Chiron

7. Data: 2015-09-17 20:26:13

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Naja" napisał w wiadomości grup
pl...

>czemu węszę podstęp... :-)

gdyż świrka znasz jak my tu wszyscy???

8. Data: 2015-09-17 20:38:38

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-17 o 20:11, Chiron pisze:

> [...]
> się proszę do dyskusji. Może znasz kogoś takiego- chorego? Owszem,
> piszę- bo (jak napisałem)- mam jakieś swoje przemyslenia...ale to takie

a czy są to tezy podyktowane _PRAWDĄ_ ,które to przez _PROSTOTĘ_
przekazu osoby chorej pozwolą ci uzyskać pełne _MIŁOŚCI_ i niepodważalne
kompendium własnej wiedzy na temat wymienionych ?

--
pamtataj pamtarej . . .

9. Data: 2015-09-17 20:41:46

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-17 o 20:26, Ghost pisze:

> Użytkownik "Naja" napisał w wiadomości grup
pl...

> gdyż świrka znasz jak my tu wszyscy???

mejbi...

--
pamtataj pamtarej . . .

10. Data: 2015-09-17 20:45:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Sep 2015 20:26:13 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Naja" napisał w wiadomości grup
pl...

> gdyż świrka znasz jak my tu wszyscy???

Ciebie też znamy tu wszyscy 3-]

Katolicko-Islamskie piekiełko, czyli jak ludzkość wkracza ponownie w ciemne wieki.
Feministki w habitach
Brian Melvin opowiada o piekle
Ciekawa reklama
Matryjarchat religijny