cyklofrenia i schizofrenia

11. Data: 2015-09-17 21:03:05

Temat: Re: cyklofrenia i schizofrenia
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

Dnia Thu, 17 Sep 2015 20:26:13 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Naja" napisał w wiadomości grup
pl...

>Ciebie też znamy tu wszyscy 3-]

Każdy na swoje możliwości, chrum, chrum :-)

12. Data: 2015-09-17 21:04:27

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Naja" napisał w wiadomości grup
a.pl...

>a czy są to tezy podyktowane _PRAWDĄ_ ,które to przez _PROSTOTĘ_ przekazu
>osoby chorej pozwolą ci uzyskać pełne _MIŁOŚCI_ i niepodważalne kompendium
>własnej wiedzy na temat wymienionych ?

Coś czuję, że świrek przesiądzie się z FEniksa na Naję :]

13. Data: 2015-09-17 21:11:25

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-17 o 21:04, Ghost pisze:

> Użytkownik "Naja" napisał w wiadomości grup
a.pl...

> Coś czuję, że świrek przesiądzie się z FEniksa na Naję :]

nie wywołuj chirka z lasu ...

--
mięsięniedajasięniefczówamjósz . . .

14. Data: 2015-09-17 21:16:24

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Naja" napisał w wiadomości grup
pl...

--
>mięsięniedajasięniefczówamjósz . . .

Bu!!!

15. Data: 2015-09-17 21:56:46

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przemyslenia na temat powodów, przyczyn- tej choroby (za wyjątkiem np
> genetyki czy zmian ostrych hormonalnych). Chodzi mi o

Opętanie.

Ewa

16. Data: 2015-09-17 22:00:55

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Opętanie.

Żartujesz czy chcesz coś na poważnie napisać?

--

Chiron

17. Data: 2015-09-17 22:01:48

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Naja" napisał w wiadomości grup
pl...

> gdyż świrka znasz jak my tu wszyscy???

No dobrze- a coś w temacie- możesz napisać? Znasz kogoś, może obserwowałeś-
masz jakieś przemyślenia?

--

Chiron

18. Data: 2015-09-17 22:02:06

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-17 o 21:04, Ghost pisze:

> Użytkownik "Naja" napisał w wiadomości grup
a.pl...

> Coś czuję, że świrek przesiądzie się z FEniksa na Naję :]

Nie wiadomo, ale diagnozę już mamy.

Ewa

19. Data: 2015-09-17 22:04:37

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Naja" <s...@g...com> napisał w wiadomości

> a czy są to tezy podyktowane _PRAWDĄ_ ,które to przez _PROSTOTĘ_ przekazu
> osoby chorej pozwolą ci uzyskać pełne _MIŁOŚCI_ i niepodważalne kompendium
> własnej wiedzy na temat wymienionych ?

A jaką Ci to sprawi różnicę? Mnie chodzi o przemyślenia, odczucia- ludzi,
którzy się z kimś takim zetknęli. Ja miałem dość bliski kontakt z osobą,
która z powodu swojej choroby cierpiała potworne męki.

--

Chiron

20. Data: 2015-09-17 22:05:35

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Naja" napisał w wiadomości grup
a.pl...

> Coś czuję, że świrek przesiądzie się z FEniksa na Naję :]

A możesz postarać się chociaż pogadać na temat wątku? \

--

Chiron

Katolicko-Islamskie piekiełko, czyli jak ludzkość wkracza ponownie w ciemne wieki.
Feministki w habitach
Brian Melvin opowiada o piekle
Ciekawa reklama
Matryjarchat religijny