cyklofrenia i schizofrenia

211. Data: 2015-09-20 19:20:25

Temat: Re: cyklofrenia i schizofrenia
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 20 Sep 2015 19:13:52 +0200, Fragi napisał(a):

> Kłamiesz ;)

Nie :-)
Jaja sobie robię :-)

212. Data: 2015-09-20 19:36:47

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragi" napisał w wiadomości grup
.net...

Dnia Sun, 20 Sep 2015 18:49:33 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Fragi" napisał w wiadomości grup
net...

>Ty się ogólnie powtarzasz, nie tylko z zaparciami, ale i z ze stekiem
>kłamstw, wymysłów, obelg i chamstwa.

Nie żałuj sobie :-)

213. Data: 2015-09-20 19:37:46

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragi" napisał w wiadomości grup
et...

Dnia Sun, 20 Sep 2015 18:57:39 +0200, FEniks napisał(a):

> Można było nie zauważyć, jasne:

Można było.

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
e.net...

>I gdzie tu _moje_ ubawienie literówką?

Obok.

214. Data: 2015-09-20 19:39:46

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragi" napisał w wiadomości grup
et...

Dnia Sun, 20 Sep 2015 18:39:40 +0200, Chiron napisał(a):

>Może po prostu widzisz Qrę tak jak _chcesz_...

Nie chce, jest zaślepiony. Ale dobrze ci idzie - jeszcze trochę i odbijesz
przystojniachę :-)

215. Data: 2015-09-20 20:18:41

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-09-20 18:22, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

https://www.youtube.com/watch?v=8tQHN8OFHDQ

i bez.

216. Data: 2015-09-20 20:19:48

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Też się napijesz?

Teraz pewnie muszę.

wybór aż nie wiadomo od czego zacząć

217. Data: 2015-09-22 20:04:23

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 19 Sep 2015 21:59:04 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Fragi" napisał w wiadomości grup
et...

net...

.net...

> Oprócz Ciebie.

To mówiesz,, że nie wiem, mimo iż ja sama, jak i moi bliscy, na taki lek w
głębi serca liczymy, choć liczymy się z tym, że się pewnie nie doczekamy?
To mówisz, że nie wiem, mimo iż m.in. medycyna, biotechnologia i iżynieria
genetyczna leżą od 16 lat w centrum moich zainteresowań m.in. z powodów
osobistych, a od 10 lat po części również zawodowych?
To mówisz, że nie wiem, jakim preparatem jest Glybera?
To mówisz, że zależy mi na likwidacji 'części medycyny, która produkuje
leki "genetyczne" '?
To mówisz, że nie miałam prawa prosić o uszanowanie żałoby po stracie
bliskiej osoby poprzez nieporuszanie ze mną tego tematu?
To mówisz, że nie straciłam bliskiej osoby w katastrofie smoleńskiej?
To mówisz, że jestem pisiakiem?
To mówisz, że twierdzę, że Komorowski wszedł na fotel?
To mówisz, że nie mam Japończyków w rodzinie?
To mówisz, że nie spędziłam połowy życia w dyplomacji?
A teraz zastanów się, dlaczego to wszystko i jeszcze więcej mówisz?
Dlaczego wciąż kłamiesz na mój temat?
Co jeszcze chcesz mi o mnie napisać niezgodnego z prawdą?
Może wmów mi, że nie choruję na nieuleczalną chorobę i kilka innych jej
towarzyszących.
Może wmów mi, że właśnie odkryto na nią lek.
Może wmów mi, że nie muszę wydawać setek tysięcy złotych rocznie na
badania, lekarzy i leki, żeby żyć.
Może wmów mi, że nie zamierzam poddać się terapii lekiem biologicznym.
W to chętnie bym uwierzyła.

> Pytanie dotyczyło: "A jakie to leki ingerują w geny?" Nic o chorobach.

Dlatego wspomniałeś o Glyberze :) LOLawiruj dalej :)

> jeśli chcesz mi powiedzieć, że w twoim świecie wątki nie zmieniają kontekstu
> ani zakresu w trakcie

Jeśli chcesz mi powiedzieć, że w Twoim świecie cudownie znikają wszystkie
wcześniejsze wypowiedzi na cześć jednej, to ja Ci uwierzę, że w to
wierzysz, w końcu wierzysz, że jesteś po jasnej stronie.

> - to ja ci uwierzę, że w to wierzysz, w końcu
> wierzysz, że Komorowski skakał po fotelu.

Po kanapie. Welurowej, w lamparcie cętki. Popuść wodze jeszcze bardziej.

--
M.

218. Data: 2015-09-22 20:25:25

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 22 Sep 2015 20:04:23 +0200, Fragi napisał(a):

et...

net...

.net...

> To mówiesz,,

To mówisz,

> [...]
> wierzysz, w końcu wierzysz, że jesteś po jasnej stronie.

> Po kanapie. Welurowej, w lamparcie cętki. Popuść wodze jeszcze bardziej.

jw

--
M.

219. Data: 2015-09-22 23:03:05

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragi" napisał w wiadomości grup
e.net...

Dnia Sat, 19 Sep 2015 21:59:04 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Fragi" napisał w wiadomości grup
> [...]

Nie ja, to ty mówEisz - usłużnie przypomnę "No te, no, genetyczne".

220. Data: 2015-09-22 23:53:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po kanapie. Welurowej, w lamparcie cętki.

...a jego psy sr...wały na belwederskie dywany. I jest okej, nie?
3-|

Katolicko-Islamskie piekiełko, czyli jak ludzkość wkracza ponownie w ciemne wieki.
Feministki w habitach
Brian Melvin opowiada o piekle
Ciekawa reklama
Matryjarchat religijny