cyklofrenia i schizofrenia

201. Data: 2015-09-20 18:49:33

Temat: Re: cyklofrenia i schizofrenia
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragi" napisał w wiadomości grup
net...

Dnia Sun, 20 Sep 2015 14:40:00 +0200, FEniks napisał(a):

>Wskaż mi proszę literówkę Ghosta, która wywołała moje ubawienie. Ja takowej
>nie widzę.

Bueh. Powtarzasz się z tymi zaparciami.

202. Data: 2015-09-20 18:57:39

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-20 o 18:38, Fragi pisze:

> Wskaż mi proszę literówkę Ghosta, która wywołała moje ubawienie. Ja takowej
> nie widzę.

Można było nie zauważyć, jasne:

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
e.net...

Dnia Fri, 18 Sep 2015 22:14:23 +0200, Ghost napisał(a):

> A jakie to leki ingerują w geny?
> 333333-]

"Gdy" -> "Gdyż"

ale ciiii

203. Data: 2015-09-20 18:58:06

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-20 o 17:32, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-09-20 16:48, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Osz w mordę!

Też się napijesz?

Ewa

204. Data: 2015-09-20 18:58:37

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-20 o 18:22, Chiron pisze:

> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
> .

> - Lustereczko, powiedz przecie, kto jest moim najlepszym przyjacielem na
> świecie?
> - Feniks ognistą przyjaźnią darzy Ciebie: płomień ból rodzi- da go
> Tobie. Płomienia ciepło ma dla siebie.

No widzisz, pomyliłeś się w swych skojarzeniach. Ja upiorna jestem przez
całą dobę.

Ewa

205. Data: 2015-09-20 19:02:01

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 20 Sep 2015 18:49:33 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Fragi" napisał w wiadomości grup
net...

> Bueh. Powtarzasz się z tymi zaparciami.

Ty się ogólnie powtarzasz, nie tylko z zaparciami, ale i z ze stekiem
kłamstw, wymysłów, obelg i chamstwa.

--
M.

206. Data: 2015-09-20 19:03:37

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 20 Sep 2015 18:39:40 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Fragi" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

ps.com...

> No bo właściwie nie wiem, czemu akurat Qra to cytuje.

Skoro cytuje, to znaczy, że chce to cytować. Proste :)

> Wydawało mi się, że z
> jej wiedzą- nie powinna się na takie rzeczy "łapać". Albo może po prostu
> czegoś nie zrozumiałem?

Może po prostu widzisz Qrę tak jak _chcesz_...

--
M.

207. Data: 2015-09-20 19:07:01

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 20 Sep 2015 18:57:39 +0200, FEniks napisał(a):

> Można było nie zauważyć, jasne:

Można było.

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
e.net...

> "Gdy" -> "Gdyż"
>
> ale ciiii

I gdzie tu _moje_ ubawienie literówką?

--
M.

208. Data: 2015-09-20 19:11:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 20 Sep 2015 18:42:21 +0200, Fragi napisał(a):

> To mówisz, że mnusssstfo? ;)
>
> A ja mówię, że jeszcze więcej :)

No jak nie, jak tak - caue mnustfffffo!
:-)

209. Data: 2015-09-20 19:13:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 20 Sep 2015 19:02:01 +0200, Fragi napisał(a):

net...

> Ty się ogólnie powtarzasz, nie tylko z zaparciami, ale i z ze stekiem
> kłamstw, wymysłów, obelg i chamstwa.

No bo te "zaparcia" to właśnie w steku...

210. Data: 2015-09-20 19:13:52

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 20 Sep 2015 19:11:08 +0200, Ikselka napisał(a):

> No jak nie, jak tak - caue mnustfffffo!
> :-)

Kłamiesz ;)

--
M.

Katolicko-Islamskie piekiełko, czyli jak ludzkość wkracza ponownie w ciemne wieki.
Feministki w habitach
Brian Melvin opowiada o piekle
Ciekawa reklama
Matryjarchat religijny