cyklofrenia i schizofrenia

191. Data: 2015-09-20 15:34:32

Temat: Re: cyklofrenia i schizofrenia
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-20 o 14:17, Ghost pisze:

> Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

> A to śwrion nie "świętej" wrażilce zwrócił uwagę?

Właściwie nie ma znaczenia, komu, bo wygląda na to, że tej odnogi wątku
nawet nie przeczytał.

Ewa

192. Data: 2015-09-20 15:43:46

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-09-20 14:26, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

> Zgoda, jednak nie odpowiedziałaś.

> Raczysz żartować? Chyba że zakładasz, że wszystko to- to Matrix

To już byłaby DUPA. A tego religia mi zabrania.

193. Data: 2015-09-20 16:48:17

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Właściwie nie ma znaczenia, komu, bo wygląda na to, że tej odnogi wątku
> nawet nie przeczytał.

Bo to nie było tematem w ogóle. Chodziło tylko o chamstwo Ghosta- jego
patologiczne reakcje na coś, z czym sobie w sposób widoczny nie radzi. I
nawet nie do końca to było tematem- tylko_Twoja_reakcja. Próba
usprawiedliwiania. To reakcja osoby współuzależnionej.
Kto wie- może rzeczywiście tego nie potrafisz zauważyć.

--

Chiron

194. Data: 2015-09-20 17:32:07

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-09-20 16:48, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> [...]
> usprawiedliwiania. To reakcja osoby współuzależnionej.
> Kto wie- może rzeczywiście tego nie potrafisz zauważyć.

Osz w mordę!

- Lustereczko, powiedz przecie, kto jest najpiękniejszy w świecie?
- Odsuń się, bo nie widzę.

195. Data: 2015-09-20 18:16:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 20 Sep 2015 14:34:30 +0200, Chiron napisał(a):

> Nie wiem. Może i tak? Skoro uznał, że Fra jest wobec niego chamska- to
> zaczął Ją traktować tak, jak sobie uroił, że Fra traktuje Jego. Przyznasz,
> że to Ghosta urojenie, czy wskażesz podobne, chamskie zagrywki Fra wobec
> Niego?

Mnussstfo 3-)

196. Data: 2015-09-20 18:22:39

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

.

> Osz w mordę!

> - Lustereczko, powiedz przecie, kto jest najpiękniejszy w świecie?
> - Odsuń się, bo nie widzę.

- Lustereczko, powiedz przecie, kto jest moim najlepszym przyjacielem na
świecie?
- Feniks ognistą przyjaźnią darzy Ciebie: płomień ból rodzi- da go Tobie.
Płomienia ciepło ma dla siebie.

--

Chiron

197. Data: 2015-09-20 18:32:04

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 20 Sep 2015 10:27:18 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

> Różne brednie ludziska wymyślają. Szkoda, że akurat Ty to cytujesz.

Dlaczego szkoda?

--
M.

198. Data: 2015-09-20 18:38:10

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 20 Sep 2015 14:40:00 +0200, FEniks napisał(a):

> Ja widzę literówkę Ghosta wywołującą ubawienie Fra i XL.

Wskaż mi proszę literówkę Ghosta, która wywołała moje ubawienie. Ja takowej
nie widzę.

> No ale każdy widzi, co chce.

No właśnie, Ty widzisz coś, czego nawet ja nie zauważyłam.

--
M.

199. Data: 2015-09-20 18:39:40

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragi" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

ps.com...

> Dlaczego szkoda?

No bo właściwie nie wiem, czemu akurat Qra to cytuje. Wydawało mi się, że z
jej wiedzą- nie powinna się na takie rzeczy "łapać". Albo może po prostu
czegoś nie zrozumiałem?

--

Chiron

200. Data: 2015-09-20 18:42:21

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 20 Sep 2015 18:16:36 +0200, Ikselka napisał(a):

> Mnussstfo 3-)

To mówisz, że mnusssstfo? ;)

A ja mówię, że jeszcze więcej :)

--
M.

Katolicko-Islamskie piekiełko, czyli jak ludzkość wkracza ponownie w ciemne wieki.
Feministki w habitach
Brian Melvin opowiada o piekle
Ciekawa reklama
Matryjarchat religijny