cyklofrenia i schizofrenia

181. Data: 2015-09-20 14:20:21

Temat: Re: cyklofrenia i schizofrenia
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.net...

Dnia Sun, 20 Sep 2015 14:06:46 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "zdumiony" napisał w wiadomości grup

>To są równości, osiołku.

HAHAHHAHAHAHAHAHAHHA, no są, ale HAHAHAHHAHAHAHA, to są również
HAHAHHAHAHAHAAH zdania logicznie HAHAHHAHAHAHAAH, jako że mają wartośc
logiczna HAHAHHAHAHAHAH

182. Data: 2015-09-20 14:26:37

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

> Nie pierwszy raz, nie ostatni.
Zgoda, jednak nie odpowiedziałaś.

> Jak wszystko na internetach.

Raczysz żartować? Chyba że zakładasz, że wszystko to- to Matrix

--

Chiron

183. Data: 2015-09-20 14:34:30

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> A Ghost właśnie tego nie chciał?

Nie wiem. Może i tak? Skoro uznał, że Fra jest wobec niego chamska- to
zaczął Ją traktować tak, jak sobie uroił, że Fra traktuje Jego. Przyznasz,
że to Ghosta urojenie, czy wskażesz podobne, chamskie zagrywki Fra wobec
Niego?

--

Chiron

184. Data: 2015-09-20 14:37:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 20 Sep 2015 14:20:21 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.net...

> HAHAHHAHAHAHAHAHAHHA, no są, ale HAHAHAHHAHAHAHA, to są również
> HAHAHHAHAHAHAAH zdania logicznie

A gdzie tam napisałeś "zdania logiczne", osiołku?

> HAHAHHAHAHAHAAH, jako że mają wartośc
> logiczna HAHAHHAHAHAHAH

Spadaj. //bez wartości logicznej

185. Data: 2015-09-20 14:40:00

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-20 o 14:34, Chiron pisze:

> [...]
> zaczął Ją traktować tak, jak sobie uroił, że Fra traktuje Jego.
> Przyznasz, że to Ghosta urojenie, czy wskażesz podobne, chamskie

Ja widzę literówkę Ghosta wywołującą ubawienie Fra i XL.
No ale każdy widzi, co chce.

Ewa

186. Data: 2015-09-20 14:54:34

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Ja widzę literówkę Ghosta wywołującą ubawienie Fra i XL.
> No ale każdy widzi, co chce.

No ale to Ghost nabija się z literówki "geetyczna". I to w
sposób...odbiegający znacznie od standardów, które nazywa się kulturalnymi.
Czy rzeczywiście każdy widzi, co chce? Nie widzę (a Ty- znalazłaś?)
chamskiej odzywki Fra do Ghosta. Choćby choć trochę porównywalnej z Jego- do
Niej. A Ty- Ewo- widzisz czy nie? Skoro (według tego, co napisałaś)- nie
chcę zobaczyć- to jak zacytujesz- z pewnością zobaczę.

--

Chiron

187. Data: 2015-09-20 14:58:40

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

>Spadaj. //bez wartości logicznej

hahahahahahaha

188. Data: 2015-09-20 15:20:42

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-20 o 14:54, Chiron pisze:

> No ale to Ghost nabija się z literówki "geetyczna".

W _odpowiedzi_ na wcześniejsze śmichy-chichy z literówki, czyli: "chyba,
że będzie chciał Ci pokazać, jak to wygląda z

E.OT

189. Data: 2015-09-20 15:22:26

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> W _odpowiedzi_ na wcześniejsze śmichy-chichy z literówki, czyli: "chyba,
> że będzie chciał Ci pokazać, jak to wygląda z
>
> E.OT

Również dziękuję za budującą dyskusję. Chociaż i bez niej wiedziałem, że
prędzej zjesz swoją torebkę niż przyznasz się do błędu

--

Chiron

190. Data: 2015-09-20 15:29:09

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-20 o 15:22, Chiron pisze:

> prędzej zjesz swoją torebkę niż przyznasz się do błędu

Katolicko-Islamskie piekiełko, czyli jak ludzkość wkracza ponownie w ciemne wieki.
Feministki w habitach
Brian Melvin opowiada o piekle
Ciekawa reklama
Matryjarchat religijny