Re: cyklofrenia i schizofrenia

From: Fragi <s...@o...pl>
Subject: Re: cyklofrenia i schizofrenia
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<24gi67saz77h.ykmj70i416h8$.dlg@40tude.net>
<55fc6ba2$0$8389$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@g...com>
<55fc70a7$0$599$65785112@news.neostrada.pl>
<199nkx1hhpakn$.1omz40lgtthff$.dlg@40tude.net>
<1swvnwyb5rimz.1w03am15sv3qv$.dlg@40tude.net>
<55fcf9cc$0$8369$65785112@news.neostrada.pl>
<yfw7wm8evey4.153fwggjau72n$.dlg@40tude.net>
<55fd8fac$0$597$65785112@news.neostrada.pl>
<ha1dtlrtnlau.lh3seiaftqbl$.dlg@40tude.net>
<55fdbe8f$0$8387$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Tue, 22 Sep 2015 20:04:23 +0200

Dnia Sat, 19 Sep 2015 21:59:04 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Fragi" napisał w wiadomości grup
et...

net...

.net...

> Oprócz Ciebie.

To mówiesz,, że nie wiem, mimo iż ja sama, jak i moi bliscy, na taki lek w
głębi serca liczymy, choć liczymy się z tym, że się pewnie nie doczekamy?
To mówisz, że nie wiem, mimo iż m.in. medycyna, biotechnologia i iżynieria
genetyczna leżą od 16 lat w centrum moich zainteresowań m.in. z powodów
osobistych, a od 10 lat po części również zawodowych?
To mówisz, że nie wiem, jakim preparatem jest Glybera?
To mówisz, że zależy mi na likwidacji 'części medycyny, która produkuje
leki "genetyczne" '?
To mówisz, że nie miałam prawa prosić o uszanowanie żałoby po stracie
bliskiej osoby poprzez nieporuszanie ze mną tego tematu?
To mówisz, że nie straciłam bliskiej osoby w katastrofie smoleńskiej?
To mówisz, że jestem pisiakiem?
To mówisz, że twierdzę, że Komorowski wszedł na fotel?
To mówisz, że nie mam Japończyków w rodzinie?
To mówisz, że nie spędziłam połowy życia w dyplomacji?
A teraz zastanów się, dlaczego to wszystko i jeszcze więcej mówisz?
Dlaczego wciąż kłamiesz na mój temat?
Co jeszcze chcesz mi o mnie napisać niezgodnego z prawdą?
Może wmów mi, że nie choruję na nieuleczalną chorobę i kilka innych jej
towarzyszących.
Może wmów mi, że właśnie odkryto na nią lek.
Może wmów mi, że nie muszę wydawać setek tysięcy złotych rocznie na
badania, lekarzy i leki, żeby żyć.
Może wmów mi, że nie zamierzam poddać się terapii lekiem biologicznym.
W to chętnie bym uwierzyła.

> Pytanie dotyczyło: "A jakie to leki ingerują w geny?" Nic o chorobach.

Dlatego wspomniałeś o Glyberze :) LOLawiruj dalej :)

> jeśli chcesz mi powiedzieć, że w twoim świecie wątki nie zmieniają kontekstu
> ani zakresu w trakcie

Jeśli chcesz mi powiedzieć, że w Twoim świecie cudownie znikają wszystkie
wcześniejsze wypowiedzi na cześć jednej, to ja Ci uwierzę, że w to
wierzysz, w końcu wierzysz, że jesteś po jasnej stronie.

> - to ja ci uwierzę, że w to wierzysz, w końcu
> wierzysz, że Komorowski skakał po fotelu.

Po kanapie. Welurowej, w lamparcie cętki. Popuść wodze jeszcze bardziej.

--
M.