Rzecz o protestacyjnym wizerunku

11. Data: 2015-09-18 11:28:59

Temat: Re: Rzecz o protestacyjnym wizerunku
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-18 o 10:35, Ghost pisze:

> Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

> Przecież nie musi być zaniedbana.

Oczywiście, że nie musi, ale mało która nie sprawia takiego wrażenia. To
zależy też od jakości włosa.
Palikotowa niestety jest niesforna. ;)

Ewa

12. Data: 2015-09-18 11:35:49

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-18 o 11:28, FEniks pisze:

> Oczywiście, że nie musi, ale mało która nie sprawia takiego wrażenia. To
> zależy też od jakości włosa.
> Palikotowa niestety jest niesforna. ;)

a jak może być sforna broda u niesfornego faceta ? :-P

--
pamtataj pamtarej . . .

13. Data: 2015-09-18 14:35:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 18 Sep 2015 08:48:51 +0200, Naja napisał(a):

> panie Palikot ---- wery najs luk. ;-)

I ta dłoń przy twarzy - jakoby sygnalizująca intensywną pracę mózgu 333-]

14. Data: 2015-09-18 14:36:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 18 Sep 2015 08:58:37 +0200, Naja napisał(a):

> [...]
1&brt=1

likot.jpghttp://bi.gazeta.pl/im/64/f8/10/z17793892Q,
Janusz-Palikot.jpg

> podjęłaś aspekt, który ja celowo pozostawiłam w nawiasach a pod
> wielokropkiem . Palikot jest jeszcze politykiem ?

A BYŁ???:-D

15. Data: 2015-09-18 17:30:15

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-09-18 08:58, obywatel Naja uprzejmie donosi:

A kiedyś był?

16. Data: 2015-09-18 18:10:35

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> polityków. O skojarzeniach z dłuższą brodą to już nawet szkoda gadać -
> zaniedbanie, ekstrawagancja. Długa broda to anachronizm.

Hint: Ekskluzywny Menel

17. Data: 2015-09-18 20:32:18

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-18 o 18:10, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-09-18 09:41, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Hint: Ekskluzywny Menel

Coś w ten deseń.
Albo lepiej - jak dla mnie Palikot w swoim nowym emploi mógłby zagrać w
jakiejś opowieści biblijnej.

Ewa

18. Data: 2015-09-18 20:38:08

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup
pl...

>Hint: Ekskluzywny Menel

Podoba siem? Bo mnie nie specjalnie, jakiś niedorobiony (jak to menel).

19. Data: 2015-09-18 20:47:08

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-09-18 20:38, obywatel Ghost uprzejmie donosi:
> Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup
pl...
> Dnia 2015-09-18 09:41, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Podoba siem? Bo mnie nie specjalnie, jakiś niedorobiony (jak to menel).

Mnie?
Sory winetu ale nie jestem reprezentatywem.

feminazi

20. Data: 2015-09-18 20:53:55

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-18 o 20:32, FEniks pisze:

> Coś w ten deseń.
> Albo lepiej - jak dla mnie Palikot w swoim nowym emploi mógłby zagrać w
> jakiejś opowieści biblijnej.

mnie się podoba :-[ baby bez podbródków też powinny zahodować

--
pamtataj pamtarej . . .

cyklofrenia i schizofrenia
Katolicko-Islamskie piekiełko, czyli jak ludzkość wkracza ponownie w ciemne wieki.
Feministki w habitach
Brian Melvin opowiada o piekle
Ciekawa reklama