Re: Co polecicie na zmarszczki...

Data: 2002-12-12 19:07:20
Temat: Re: Co polecicie na zmarszczki...
Od: "Marchewka" <i...@w...pl>

Osoba znana tutaj jako "Seva" napisała całkiem niedawno:

> Seva <s...@p...lp> napisał(a) w wiadomości

> Kobiety 30-to letniej.

Czyli dla takiej, która już weszła w "wiek rozkwitu kobiecości"? ;-)
Ja polecam LiftActif Yeux VICHY. Prezznaczony dla dojrzałej cery, nie
alergizuje (choć jestem na to podatna).
Nie znam ceny, z pewnością jednak nie jest to górna półka. Nawet, jeśli jest
droższy, niż inne specyfiki, to warto!

Rozumiem, że chcesz na prezent kupić ten krem. Uważaj, bo może sobie
oblubienica pomyśleć, że dostrzegasz jej zmarszczki i widzisz, że zaczyna
się starzeć... ;) Wiesz, jak to z kobietami bywa. Interpretacje mogą
przerosnąć wszelkie wyobrażenia.
Ja dostałam ten krem w prezencie, co prawda, ale na moje własne wyraźne
życzenie.

> Ma być dobry, jeśli będzie tani, to tym lepiej.

Zazwyczaj tanie nijak się ma do dobre. Lepiej kupić coś droższego, z czego
osoba obdarowana będzie naprawdę zadowolona. Bo nietrafiony lub
niepraktyczny, czy taki po prostu, który się nie sprawdza, to nie prezent,
to porażka!

Pozdrawiam!
I życzę udanych zakupów :)
Iwonka