Co przygotować na romantyczną kolację?

21. Data: 2006-08-14 10:22:42

Temat: Re: Co przygotować na romantyczną kolację?
Od: "Monika" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
wiadomości news:ebpc47$u24$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Monika" <m...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> Żaden romantyk, tylko zwykły żarłok. ;-)
> Iwona

:-)

Gorące uczucie może namieszać człowiekowi nie tylko w głowie ale i w żołądku
:-)

A może romantyczny spacer i kolacja taka od serca, bez eksperymentów to co
wiadomo że zawsze dobrze ?

Pozdrawiam

Monika

22. Data: 2006-08-14 14:22:16

Od: notujaca <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Człowiek o imieniu "Grooveman" <g...@p...onet.pl> napisał:

> gotuję od wielu lat, ale to "obiadowe" potrawy. Teraz kobita wraca z
> kilkudniowego wyjazdu (straszny łasuch ;) , a ja chcę zrobić coś
> extra-romantycznego na kolację. Co byście proponowali? Budżet do 100 zł.

Ja bym proponowała - żeby to było coś innego niż normalne danie na talerzu
- porobić sporo małych porcji różnych przekąsek: sałatka z rucola,
carpaccio, francuskie sery, orzechy, coś z cukinii z octem balsamiczym etc.
Do tego jakiś wypasiony deser. Będzie inaczej niż zwykle, a kobieta doceni
żeś się napracował :-)

--
pzdr notujaca
krytyk rzeczywistosci

23. Data: 2006-08-14 14:49:13

Od: "TOZio" <t...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "notujaca" <n...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Do tego jakiś wypasiony deser. Będzie inaczej niż zwykle, a kobieta doceni
> żeś się napracował :-)

W nagrodę pozwoli ci pozmywać to wszystko
TOZio

24. Data: 2006-08-14 22:21:28

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A może romantyczny spacer i kolacja taka od serca, bez eksperymentów to co
> wiadomo że zawsze dobrze ?

Np. pierogi, bigos albo groch z kapustą? ;-)
Iwona

25. Data: 2006-08-15 19:40:44

Od: "Monika" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
wiadomości news:ebqspr$br8$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Monika" <m...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
>
> Np. pierogi, bigos albo groch z kapustą? ;-)
> Iwona

Jesli od tego co znajdzie sie na talerzu zależy czy związek ma szanse na
przetrwanie/rozwój to zastanowiłabym sie czy to ma jakikolwiek sens.

Monika

26. Data: 2006-08-15 20:13:59

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Monika napisał(a):

> Jesli od tego co znajdzie sie na talerzu zależy czy związek ma szanse na
> przetrwanie/rozwój to zastanowiłabym sie czy to ma jakikolwiek sens.

Dobro związku zależy też w dużym stopniu od poziomu poczucia humoru ;-).

Czego i Tobie życzę
Ewa

27. Data: 2006-08-15 20:16:26

Od: "TOZioMO" <t...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dobro związku zależy też w dużym stopniu od poziomu poczucia humoru ;-).

Chyba tylko od poziomu poczucia.
W innym razie pozostaje np. MoHumór.

TOZioMO

28. Data: 2006-08-15 23:51:10

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

ToZ[i]OMO napisał(a):

> Chyba tylko od poziomu poczucia.
> W innym razie pozostaje np. MoHumór.
>
> ToZ[i]OMO

Ty chyba samotne jesteś i bardzo się garniesz do ...
pozdr. Jerzy

29. Data: 2006-08-16 18:45:05

Od: KSZYCHOOO <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grooveman napisał:

> gotuję od wielu lat, ale to "obiadowe" potrawy. Teraz kobita wraca z
> kilkudniowego wyjazdu (straszny łasuch ;) , a ja chcę zrobić coś
> extra-romantycznego na kolację. Co byście proponowali? Budżet do 100 zł.

fondue + dobre wino...

pozdrawiam
K.

30. Data: 2006-08-17 06:11:59

Od: Elske <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika napisał(a):

> Jesli od tego co znajdzie sie na talerzu zależy czy związek ma szanse na
> przetrwanie/rozwój to zastanowiłabym sie czy to ma jakikolwiek sens.

Nie zależy od tego. Związek jest stabilny a facet chciał po prostu
zrobić przyjemność swojej kobiecie - nie rozumiem skąd wzięłaś takie
księżycowe wnioski?

E.

--
*Archeologom udało się całkowicie odszyfrować napis
na płytach darowanych Mojżeszowi. Przykazanie było
tylko jedno: "Nie z czasownikami pisze się osobno:
nie zabijaj, nie kradnij, nie cudzołóż...*

przepis na alse do nachos
Zdradźcie mi sekret bakłażanów
Sos do nachos
Piernikowy komputer :)))