Co przywieźć z Bułgarii ?

11. Data: 2005-08-06 23:32:49

Temat: Re: Co przywieŚć z Bułgarii ?
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le dimanche 7 aoűt 2005 ŕ 01:09:23, dans <dd3g0e$mno$1@news.onet.pl> vous écriviez :

> Kiedy wiesz... ja to chyba z drewnem do lasu...
> przystojny, śniady i kruczowłosy jedzie ze mną ;)))

Zwykla dialektycznosc marksizmu...
jakby powiedzial Sadyl (z Gdyni)

Ewcia

--
Niesz

12. Data: 2005-08-07 16:25:49

Temat: Re: Co przywieźć z Bułgarii ?
Od: "Alko" <N...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> napisał w
wiadomości news:dd1sce$q22$1@news.onet.pl...
> No właśnie... doradźcie...
> Wiem, że papryke, śliwowicę i nieśmiertelny olejek różany... Ale co
jeszcze
> jest warte uwagi i targania do Polski?
> Jedziemy przez Rumunię, więc będą jakieś postojowe zwiedzania. Moze z
tamtąd
> też coś warto?

ser biały
łukankę, rakiję a nie śliwowicę, najlepiej domaszną, wino

13. Data: 2005-08-07 16:29:24

Od: "Alko" <N...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "scooby" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
ja akurat nie uważam miescowych piw za jakieś wyjątkowo dobre, a wódka
najlepszą w bułgarii jest nasz polski sobieski więc nie ma rewelacji, za to
robią całkiem niezłą i tanią podróbkę tequili

na miejscu polecem spróbwać bannicy i caca (frytki z ryby)

14. Data: 2005-08-07 16:56:49

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Alko" wrote in message news:dd5cui$862$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
| robią całkiem niezłą i tanią podróbkę tequili
|
| na miejscu polecem spróbwać bannicy i caca (frytki z ryby)

Dziękuję za sugestie :))
A jaką bannicę polecasz? Na stronach bułgraskich doczytłam się różnych
wariacji od wytrawnych po słodkie...

Bożenka z Wilna :-)
słoneczna miodzio dziewczyna
http://kuchenna.host.sk

15. Data: 2005-08-07 16:57:15

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Alko" wrote in message news:dd5cns$7a5$1@atlantis.news.tpi.pl...

| ser biały

A to jakiś specialny??

| łukankę, rakiję a nie śliwowicę, najlepiej domaszną, wino

Tak, to wszystko już mam na liście :)

16. Data: 2005-08-07 18:09:01

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa (siostra Ani) N." wrote:

> Zwykla dialektycznosc marksizmu...
> jakby powiedzial Sadyl (z Gdyni)

Proszę mnię tu nie imputować takich słów
I nie z Gdyni, tylko z Rumi (aktualnie)

sadyl

17. Data: 2005-08-07 19:54:46

Od: scooby <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Już od kilku dni się ślinię ...
o właśnie, o chałwie zapomniałem, też coś było :)
pamiętam, że w 86 celnicy na granicy brali łapówki w postaci pewexowych
papierosów Kent oraz puszek chałwy właśnie ... ta chałwa co ją
przywiozłem była dobra (nawet bardzo) ... ale to już nie to samo :)
no i melony to jest coś fantastycznego, ten zapach melonów prosto ze
słońca jest narkotyczny ...

> Niestety do Burgas się nie wybieramy...
w sumie nie szkodzi, bo poza tym barem, oraz paroma śmisznymi rzeczami
tam niewiele jest ciekawego ... typowe miasto portowe ...

> Adżikę też mamy domową. A jak robisz ?
z przepisu z Wielkiegożarcia :) chyba afaik z papryki, pomidorów, góry
czosnku i cukinii ale mogę coś miszać, bo nie pamiętam :)
robiłem 2 wakacje do tyu, nie wiem jakim cudem, ale te słoiki co mam są
jeszcze całkiem zjadliwe :) narobiłem tego wtedy całą masę, porozdawałem
znajomym a i tak jeszcze zostao ...

miłej wyprawy !

pzdr, scoo

18. Data: 2005-08-08 15:38:28

Od: "Alko" <N...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> napisał w
wiadomości news:dd5egj$hcu$1@news.onet.pl...

> Dziękuję za sugestie :))
> A jaką bannicę polecasz? Na stronach bułgraskich doczytłam się różnych
> wariacji od wytrawnych po słodkie...

mi smakowały bardziej te nie za bardzo słodkie, aczkolwiek próbowałem
różnych

jak nauczyc sie szybko gotowac
Pakowanie próżniowe żywności w kuchni...
Smaczne!
Czym zastaapic Lyoner Wurst?
forum-franchising