Co przywiezc z Wloch?

1. Data: 2003-04-15 07:27:56

Temat: Co przywiezc z Wloch?
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam ciotke we Wloszech i tak sie sklada, ze zaprosila mnie na pare dni do
siebie. Jade okolo 10 maja, ale poniewaz od poczatku maja mam urlop, a potem
moge zapomniec zapytac, wiec pytam teraz. Kulinarnie mam rzecz zaplanowana
od A do Z. Powiedzcie mi, jakie kosmetyki czy cos w ten desen mozna
przywiezc, za czym sie rozgladnac. Do dyspozycji bede miala 40 euro, wiec
szalenstw wielkich nie bedzie, ale powiedzcie, na co zwrocic uwage? Ostatni
raz bylam u cioci 15 lat temu (o matko, ile to juz minelo!!), a wtedy mnie
takowe rzeczy nie interesowaly :)

Kruszynka

--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-04-15 09:41:43

Temat: Re: Co przywiezc z Wloch?
Od: "Mada" <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Powiedzcie mi, jakie kosmetyki czy cos w ten desen mozna
> przywiezc, za czym sie rozgladnac. Do dyspozycji bede miala 40 euro, wiec
> szalenstw wielkich nie bedzie

Ogólnie zrobiło się tam mniej atrakcyjnie ( dla Polaków ) niz przed kilku
laty - ceny wzrosły niemalze 2-krotnie w stosunku do tego co było.
Porównywałam ceny perfum i kosmetykow selektywnych i mimo iz mialam duzo
wiecej do wyboru niz u nas ( w Polsce ) na nic sie nie skusiłam :o(
po prostu ceny zwalily mnie z nog i po przeliczeniu doszlam do wniosku, ze
zaoszczędzę idac do Galerii Centrum :o)

Moze gdy trafisz na jakąs

1. Data: 2003-04-15 09:51:34

Od: "Mada" <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

wiecej do wyboru niz u nas ( w Polsce ) na nic sie nie skusiłam :o(
po prostu ceny zwalily mnie z nog i po przeliczeniu doszlam do wniosku, ze

Moze gdy trafisz na jakas ciekawa promocję, wyprzedaz ...

> raz bylam u cioci 15 lat
przed unia walutowa ceny dla nas Polakow były bardziej atrakcyjne ( 100tys
Lirow = ok.200zl a 100E=ok.400zl ) dla Włochów niewiele sie zmieniło ...
Moze kiedys bedzie lepiej....

pozdrawiam
mada

1. Data: 2003-04-15 09:51:38

Od: "Mada" <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-04-15 09:54:00

Od: "Mada" <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie sorki - to przez nieuwagę 3 razy to samo wyslalam...
jeszcze raz przepraszam
mada

1. Data: 2003-04-15 10:38:05

Od: Magda Kochmanska <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka wrote:

> Powiedzcie mi, jakie kosmetyki czy cos w ten desen mozna
> przywiezc, za czym sie rozgladnac.

Czesc

Co prawda na zakupowym szalenstwie we Wloszech nie bylam, ale niedawno
wrocila z takiego moja kolezanka przywiozla mnostwo kosmetykow Pupy
(podobno o wiele wiekszy wybor i duzo tansze) kupila tez kilka ciuchow
diesla( dla porownania ceny za spodnie ktore w Krakowie kosztuja 270 zet
ona zaplacila okolo 150) oprocz tego przywiozla kilka par swietnych
japonek po 10 Euro za pare (pewnie na jeden sezon, ale sa na prawde
extra:))
Zycze udanych wakacji
Magda

1. Data: 2003-04-15 10:51:11

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda Kochmanska" <m...@N...pl> napisał w
wiadomości news:3E9BE10D.B415BD54@NOSPAMwp.pl...
> Co prawda na zakupowym szalenstwie we Wloszech nie bylam, ale niedawno
> wrocila z takiego moja kolezanka przywiozla mnostwo kosmetykow Pupy
> (podobno o wiele wiekszy wybor i duzo tansze)

Wielkie dzieki wszystkim!
Wiec mowisz, ze ta Pupa tansza? No, to rozgladne sie. Bade miec, jak
mowilam, do dyspozycji 40 euro (na wiecej nie moge sobie niestety pozwolic),
wiec myslalam nie tyle o wielkich zapkupach w stylu czyszczenia polek
sklepowych do zera. Chodzi mi raczej o jakis jeden, dwa kosmetyki. Tak,
wiecie, na zasadzie pamiatki i rozgladniecia sie, co tam za ta "zagramanica"
jest i jak o sie ma do naszych cen.;)

Aaaa, jeszcze mi cos umknelo. Czy sklepy wolnoclowe sa tylko na lotniskach,
czy na dworcach autobusowych (bo ja autobusem jade) tez? Jak dotre do
Bolonii, to znajde tam cos takiego, czy mam sie nawet nie rozgladac?

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-04-15 11:00:09

Od: "Skakanka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> Wiec mowisz, ze ta Pupa tansza?

To kup sobie koniecznie sypkie cienie Pupy. Sa genialne! Bez zadnej bazy
trzymaja sie na oku caly dzien, daja efekt delikatny lub mocny (zalezy jak
je rozprowadzisz) i naprawde sa swietne. Podwojne (ombretto duo) kosztuja 74
zlote u nas (cena pewnie tez zalezy od sklepu)

Kaska

1. Data: 2003-04-15 11:10:16

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
74
> zlote u nas (cena pewnie tez zalezy od sklepu)

No to mam juz dwie propozycje cieniowe, dzieki :) Pupa i cos, co dostalam na
priv, Cinecitta - firma, o ktorej jeszcze nie slyszalam. No i rzeczywisice
na cieniach zamierzam sie skupic :)

Kruszyna

--
"Primum non stresere... "