Re: Co robić?

From: "scorpio" <s...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Co robić?
Date: Mon, 27 Mar 2006 23:00:36 +0200

> Przecież napisałem. Nie trzeba nic kombinować. Lekarz Orzecznik
> na podstawie dokumentacji ma obowiązek ustalić datę powstania
> niezdolności do pracy. Jeśli okaże się, że jest ona zgodna
> z okresami uprawniającymi do renty socjalnej

Kazdy z nas moze miec rozna interpretacje nt renty socjalnej - tak jak ci
lekarze orzecznicy.

Po pierwsze z postu "ZBIG-a" jednak nie wynikalo na jakim etapie owa
wrodzona choroba byla zaawansowana ale mozemy przyjac (nie musimy, ale post
przemawia za tym) ze we wczesniejszych latach nie kwalifikowala sie pod
pojecie "calkowitej niezdolnosci do pracy"
Skad taki moj wniosek - stad ze pogorszenie stanu zdrowia nastepowalo
stopniowo dopiero od 10 lat oraz ze w tych okresach podejmowal sie
zatrudnienia czyli byl w stanie ja wykonywac

Po drugie, mniemam ze znasz przepisy ustawy o rencie socjalnej, wiec nie
bede sie rozpisywal komu przysluguje Przyjmujac pod uwage wiek 33 lat - 10
lat pogarszania stopniowo stanu zdrowia otrzymamy liczbe 23 czyli de facto
rownie wielka niewiadoma (brak danych na temat wyksztalcenia, brak danych nt
stadium choroby itp)
Bo ja watpie zeby orzecznik uznal (majac na uwadze jego post) ze calkowita
niezdolnosc powstala przed 18 rokiem zycia

Dlatego na taki post trudno bylo udzielic porzadnej odpowiedzi - po prostu
malo danych, malo danych

Isc do lekarza orzecznika to kazdemu mozna poradzic, to juz
spowszedniało - wszak to loteria - sprobuj moze sie uda

Przykre ale prawdziwe...

Wszystko jest w rekach lekarza...

A o rencie inwalidzkiej to moze innym razem i
gwarantuje ze nie bedziesz musial ze mnie obcęgami wyciągać

pzdr
scorpio

27.03 scorpio
27.03 Piotr \"Gerard\" Machej
27.03 *ZBIG*
27.03 scorpio
29.03 *ZBIG*
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla