Co robić - dziura w panelach!!!!

1. Data: 2003-01-29 07:55:59

Temat: Co robić - dziura w panelach!!!!
Od: ulapod <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety.
Mamy 'wyżłobienie' 4 cm na 2 cm w nowiutkich panelach (majstrowi wypadła
włączona wyrzynarka). Co mażna z tym zrobić oprócz zrywania paneli i
kładzenia dywanika?
Majster oczywiście pokrywa koszty swojej nierozwagi ale chodzi nam też o to
by naprawić to szybko.

ulapod

1. Data: 2003-01-29 09:55:10

Temat: Re: Co robić - dziura w panelach!!!!
Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kładzenia dywanika?
> Majster oczywiście pokrywa koszty swojej nierozwagi ale chodzi nam też o

4cm x 2cm ? niezla wyzynara.
Ja bym polecil wyciac prostokat o takich lub podobnych wymiarach.
Moze nawet panel na calej szerokosci (wycinasz pasek w poprzek panela),
wtedy powstana laczenia podobne do tych jakie sa normalnie miedzy panelami.
Najpierw zaczac ostrym nozem (zeby przeciac ladnie i rowno wzor)
potem mozna pojechac katowka (tylko delikatnie i pomalu).
Nastepnie wklej w to przyciety kawalek z innego panela.
Jak dobrze to zrobisz, nie bedzie sie nikomu rzucalo w oczy i malo kto to
zauwazy.

MarcinP
ps
pamietaj, ze Ty i Twoj maz zawsze bedziecie TO widzieli

1. Data: 2003-01-29 10:01:06

Od: Marcin <m...@a...invalid> szukaj wiadomości tego autora

W poście z dnia 29-01-2003 ulapod napisał/a:

> [...]
> kładzenia dywanika?
> Majster oczywiście pokrywa koszty swojej nierozwagi ale chodzi nam też o to

Na prive podsyłam Ci instrukcję jak wymienić pojedyńczy panel w podłodze
ale IMHO to robota dla magików.

M a r c i n

1. Data: 2003-01-29 10:12:51

Od: Dlugi <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 29 Jan 2003 11:01:06 +0100, Marcin <m...@a...invalid> wrote:

>Na prive podsyłam Ci instrukcję jak wymienić pojedyńczy panel w podłodze
>ale IMHO to robota dla magików.

Poprosze rowniez

Pozdrawiam
Dlugi

1. Data: 2003-01-29 11:44:06

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <m...@a...invalid> napisał w wiadomości

> Na prive podsyłam Ci instrukcję jak wymienić pojedyńczy panel w podłodze
> ale IMHO to robota dla magików.

Daj na grupe, bo temat brzmi ciekawie.

J.

1. Data: 2003-01-29 12:48:22

Od: "Łukasz" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Daj na grupe, bo temat brzmi ciekawie.

Popieram
Je też chętnie zobacze
Pozdrawiam
Łukasz

1. Data: 2003-01-29 17:02:24

Od: Maarcin <m...@a...invalid> szukaj wiadomości tego autora

W poście z dnia 29-01-2003 Łukasz napisał/a:

> Popieram
> Je też chętnie zobacze
> Pozdrawiam
> Łukasz

Plik umiesciłem tutaj: http://republika.pl/mhalon/napruszk.pps jest to
prezentacja w power Point'ie. Dodatkowo na stronie będą tam obrazki
zamieszczone w tej prezentacji. Jak ktos się tego podejmie to prosze
podzielić się wrażeniami.

M a r c i n

1. Data: 2003-01-29 18:02:56

Od: Marcin <m...@a...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze raz, całość instrukcji znajduje się na stronie:
http://republika.pl/mhalon/ do wyboru wersja pps lub w jpeg.
Życzę powodzenia.

M a r c i n

gdzie w Wawie tanie żarówki halogenowe
akt notarialny zakupu działki
PARKIETY PRODUKCJA
(spam)sprzedam piec c.o. TERMET dwufunkcyjny-NÓWKA
sprzedam BEZPOŚREDNIO mieszkanie w Warszawie (Ursynów-Natolin)