Co robicie gdy macie dołek?

1. Data: 2003-07-16 20:07:23

Temat: Co robicie gdy macie dołek?
Od: "mrófka" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawi mnie co robicie gdy jesteście złe albo macie jakis dołek psychiczny.
Bo np. ja to idę na zakupy albo obiadam się na maxa.
A jak mozna rozładować nerwy w inny sposób?
To chyba dobre pytanie, bo co zrobić gdy brakuje kasy albo brzuszek jest za
duzy?

1. Data: 2003-07-16 20:57:04

Temat: Re: Co robicie gdy macie dołek?
Od: "Magda" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A jak mozna rozładować nerwy w inny sposób?
> To chyba dobre pytanie, bo co zrobić gdy brakuje kasy albo brzuszek jest

mi tam nic nie pomaga, ani placz pod prysznicem, ani zakupy, a jak jestem
smutna to w ogole nic nie jem, bo chce mi sie ciagle wymiotowac... a zakupy
to moze i pomagaja przez pierwsza godzine, pozniej niepokoj ducha powraca.
tak naprawde zakupami, jedzonkiem i w ogole wszystkim potrafie sie cieszyc
tylko wtedy, gdy z moja psychika jest ok.
ale jak jest mi zle, to gram w jakies modercze gry komputerowe i sobie przy
nich przeklinam (w myslach oczywiscie. wiem, malo dziewczece, ale normalnie
mi sie nie zdaza...). czasem nawet pomaga ;)

magda, srednio szczesliwa teraz

(plytka z modrercza gra czeka juz w cdromie)

1. Data: 2003-07-16 21:36:35

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

"mrófka" wrote:

> [...]
> A jak mozna rozładować nerwy w inny sposób?
> To chyba dobre pytanie, bo co zrobić gdy brakuje kasy albo brzuszek jest za

Ja mam sposob zdrowy: isc na silownie i cwiczyc, poki nie padne.
Endorfiny robia swoje.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-07-16 21:39:32

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mrófka" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Glosno zapuscic rześką, skoczna, wesolą muze!!! baardzo dobry sposob :)))
I do Magdy :
(cyt) "... a zakupy
to moze i pomagaja przez pierwsza godzine, pozniej niepokoj ducha powraca.
tak naprawde zakupami, jedzonkiem i w ogole wszystkim potrafie sie cieszyc
tylko wtedy, gdy z moja psychika jest ok. "

Swieta racja :)

Pozdrowienia i duzo usmiechow :-D
Ania

1. Data: 2003-07-16 21:41:40

Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja albo śpie albo ogladam tv jak leci od telenowel po kryminaly i spie,
albo leze i slucham muzyki. I spie.

:) ale ostatnio mi sie to nie zdarza wiec chodze nie wyspana :)))))

Pozdrawiam
Izis_

1. Data: 2003-07-16 21:43:00

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciekawi mnie co robicie gdy jesteście złe albo macie jakis dołek
psychiczny.
> Bo np. ja to idę na zakupy albo obiadam się na maxa.

Też to robię, ale czasem jest dieta.
Wtedy biorę piwo albo martini, wypożyczam maksymalnie łzawy film i ryczę.
Jak się wyryczę nad kimś to mi lepiej :)

Sandra

1. Data: 2003-07-16 22:11:41

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Też to robię, ale czasem jest dieta.
>Wtedy biorę piwo albo martini

No, alkohole to sa za to bardzo dietetyczne ;)
A potem trzeba wydawac 2 kawalki na zwalczanie cellu ;)
Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-07-17 00:00:54

Od: "drakun" <d...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A jak mozna rozładować nerwy w inny sposób?
> To chyba dobre pytanie, bo co zrobić gdy brakuje kasy albo brzuszek jest
hm, no ja zwykle dolkow nie miewam :o) moze dlatego ze male przejmuje sie
wiekszoscia rzeczy, a plakac to potrafie na filmie nie tylko jak juz zmam
dola :) a jak juz sie drab trafi, to zrobie cos pozytecznego, np zgrabie
ogroodek, umyje lazenke czy wypiore dywany :) albo (najczesciej) siedze
przed kompem i gram :p

1. Data: 2003-07-17 05:53:19

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"mrófka" <g...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> Ciekawi mnie co robicie gdy jesteście złe albo macie jakis dołek
psychiczny.

Jak mam chandre( baaaardzo rzadko), to najlepiej sport, oczywiscie to co
lubie, nic na sile.
Jak jestem wsciekla, to zabieram sie za porzadki, tak wyladowuje zlosc i
przechodzi, czyli podwojny pozytek :-)
Ilona

1. Data: 2003-07-17 07:49:05

Od: "Abigail" <a...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ha ha, ile osob tyle sposobow - caly czas to mnie utwierdza w doskonalej
roznorodnosci Grupowiczek/Grupowiczow :-)
Ja zwykle siegam po optymistyczne krzepiace ksiazki, i na te okolicznosc
zebralam sobie zelazny zestaw Jezycjady M. Musierowicz, i to nic ze to
ksiazki dla podrastajacych panienek, i to nic ze jestem na nie "za stara"
(ktos moglby tak powiedziec) - czytam i od razu mi lepiej. Sa fantastyczne,
uwielbiam je za terapeutyczne dzialanie :)
A propos - mam jeszcze cos co nazywam na wlasny uzytek "terapia zajeciowa" -
polega to wykle na jakichs robotkach - karton, papier, klejenie, wycinanie,
obklejanie - cos takiego. Zajete rece i mysli, a cos pozytecznego z tego
wychodzi - na przyklad piekne pudelko na jakies drobiazgi :) jak sie tak
tworczo popracuje, od razu lepsze samopoczucie - u mnie przynajmniej.

Szczegolne pozdrowienia dla umeczonych chandra - zeby jak najszybciej
minela!

A.

Co przywiezc z Wloch?(tym razem dla faceta)
Zel po goleniu DAX vs Nivea?
Re: Drożdze
laserowa depilacje nóg
maybelline!! pomocy!!