Re: Co robicie z nieudanym zabiegiem?

From: "Anutka" <anutka1504[nospam]@go2.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Co robicie z nieudanym zabiegiem?
Date: Fri, 7 Feb 2003 19:21:52 +0100

Użytkownik "AsiaS" <a...@n...onet.pl> napisał w wiadomości
news:b20iqi$iiv$1@news.onet.pl...
> Chodzi mi o takie sytuacje: idziecie do fryzjerki zafarbować włosy na
przykład
> na blond a wychodzi wściekły, brzydki rudy w których wyglądacie okropnie?
> Płacić, wyjść nie płacąć jako niezrealizowana usługa, żądać poprawki?
> Co robicie w takich sytuacjach kiedy sprawa jest wyraźnie spartaczona i
> kosztowna?
> --
> Pozdrawiam
> Asia

Witam

wlasnie!
co zrobic kiedy fryzjerka spartoli robote? ja mialam taka sytuacje, nie
rozjasnila mi wlosow tak jak chcialam. Zaczela sie tlumaczyc ze jest
fryzjerka a nie rzeznikiem, a taki jasny kolor jak ja chce to sie nie
uzyska, predzej zniszczy wlosy itp....hmm. dziwne, bo inna fryzjerka zawsze
rozjasniala mi wlosy i jakos sie dalo! (moj błąd ze poszlam do innej, ale ta
moja akurat byla na urlopie). Juz wiecej tam nie poszlam, ale kase za
spierniczony kolor wlosow zaplacilam bez slowa. Teraz juz sie tak nie dam
wycyganic. Pytanie tylko gdzie w takim wypadku sie zglosic??

Pozdrawiam
Ania