Co sadzicie o....

1. Data: 2000-06-15 12:57:50

Temat: Co sadzicie o....
Od: "Mateusz Klatt" <M...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

...czlowieku ktory w postach nie stosuje swojej ksywy tylko imie i nazwisko, co
to o nim swiadczy? Pragnie byc zauwazonym? Nie
lubi anonimowosci? To dlaczego ma chec na niektorych grupach stosowac xywe, a na tych
bardziej powaznych, co najmniej takie mu sie
wydaja, swoja prawdziwa tozsamosc?

1. Data: 2000-06-15 13:16:00

Temat: Re: Co sadzicie o....
Od: a...@s...fcsd.gliwice.pl (Adam Jarosz) szukaj wiadomości tego autora

> ...czlowieku ktory w postach nie stosuje swojej ksywy [...]

A co sadzicie o czlowieku ktory w ogole sie nie podpisuje? :))

Jaad.
--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-psychologia/

1. Data: 2000-06-15 13:35:04

Temat: Odp: Co sadzicie o....
Od: "Adam Kowalczyk" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mateusz Klatt <M...@p...fm> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ip425.14550$D...@n...tpnet.pl...
> Nie lubi anonimowosci

Hm anonimowosc w sieci ? Stapasz po cienkiej lini. Ja uzywalem do tej pory
Nika ale ostatnio dostalem e-mail od znajomego z pracy czy znam osobe o
takim niku. Odpowiedzialem tak a o co chodzi i dostalem sms na prywatna
komorke informacja a nic bylem ciekawy.

Troche mi sie zrobilo glupio jak popatrzylem na historie roznych moich
wypowiedzi na rozne tematy i pomyslalem ze jutro w firmie beda o tym
opowiadac i zmienilem nika na dane osobowe w koncu nie ma czego ukrywac.

PS Moj znajomy rozwiazal ten problem inaczej podaje zmyslone imie i nazwisko
i zmyslona komorke : )

Adam Kowalczyk
a...@i...pl
Microsoft Error inside

1. Data: 2000-06-15 13:38:50

Od: Michał Kilanowski <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

element Mateusz Klatt napisal:

> [...]
> lubi anonimowosci? To dlaczego ma chec na niektorych grupach stosowac xywe,
a na tych bardziej powaznych, co najmniej takie mu sie

Każdy czyni dzieła wedłóg własnego uznania.
Jak ma ochotę na Nicka, stosuje nicka, imię i nazwisko?
Proszę uprzejmie. Nie rozumiem Twojego problemu.
To tak jakbys komus zarzucał chęć wywyższania się, bo wstając od
stołu mówi "Idę do DOMU" a ma przecież kawalerkę

Michał Kilanowski

1. Data: 2000-06-15 21:19:50

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Mateusz Klatt" <M...@p...fm> writes:

> ...czlowieku ktory w postach nie stosuje swojej ksywy tylko imie i nazwisko,
co to o nim swiadczy? Pragnie byc zauwazonym? Nie

Swiadczy to o tym ze nie wstydzi sie podpisac pod swoja
tworczoscia. Tyle.

--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2000-06-15 21:30:11

Od: "Pajonk Hfat" <p...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

<n...@p...ninka.net> wrote in message
> Swiadczy to o tym ze nie wstydzi sie podpisac pod swoja
> tworczoscia. Tyle.

Hi hi i kto to mowi. Popatrzcie na siga :-)))))))))))))))
Pajonk

1. Data: 2000-06-15 22:05:18

Od: "Mariusz K. Grzeca" <m...@s...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 15 Jun 2000, Mateusz Klatt wrote:

> ...czlowieku ktory w postach nie stosuje swojej ksywy tylko
> imie i nazwisko, co to o nim swiadczy? Pragnie byc zauwazonym? Nie
> lubi anonimowosci?

Za duzo myslisz. O niczym nie swiadczy. Anonimowosc w sieci to
mrzonka. Czlowiek, ktory nie jest idiota nie zostanie w usenecie
"zauwazony", jesli nie ma do przekazania niczego interesujacego.
Podanie nazwiska zamiast xywy niczego nie zmieni...

1. Data: 2000-06-16 05:17:14

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Pajonk Hfat" <p...@p...wp.pl> writes:

> <n...@p...ninka.net> wrote in message
>
> Hi hi i kto to mowi. Popatrzcie na siga :-)))))))))))))))
> Pajonk

Chyba nie rozumiem. Podpisuje sie swoim prawdziwym imieniem i
nazwiskiem.
A na mojej stronie www podane sa dane z dowodu osobistego (wyjawszy
dokladny adres i numer telefonu).

Nigdy tez na newsy nie wysylalam niczego z anonimowych kont...

1. Data: 2000-06-16 10:00:06

Od: "a...@p...onet.pl" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To ciekawe co piszecie ale nawet imie i nazwisko cos mowi o ludziach . Nawet
takie pospolite jak moje. Gdyby na tej liscie byly osoby tylko o tym samym
nazwisku to nie byloby w tym zadnej oryginalnosci. Wiec stosowanie imnienia
i nazwiska zamiast ksywy nie koniecznie moze przemawiac za brakiem
anonimowosci.

1. Data: 2000-06-16 10:08:39

Od: "a...@p...onet.pl" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Re: boje sie burzy
Nareszcie cos ciekawego
METRYCZKA W ANKIECIE STATYSTYCZNEJ.....?
Re: boje sie burzy
Re: Odp: boje sie burzy