Re: Odp: boje sie burzy

1. Data: 2000-06-15 06:23:30

Temat: Re: Odp: boje sie burzy
Od: m...@p...arena.pl (Ewa S) szukaj wiadomości tego autora

"Adam Kowalczyk" <a...@i...pl> writes:

> Z jednej strony burza moze byc straszna, ale z drugiej strony jest
> piekna.Sprobuj na to popatrzec z tej drugiej strony. Wiem ciezko
> ale znam przypadek
[/cut]

Niestety nie dla mnie ;-(((
Dla mnie to powazny problem. Zdarzylo mi sie spedzic burze w autobusie.
Byl wtedy wielki korek i w ogole beznadziejnie. Zemdlalam.

EwaS

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-psychologia/

1. Data: 2000-06-15 12:06:10

Temat: Odp: Odp: boje sie burzy
Od: "Adam Kowalczyk" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa S <m...@p...arena.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:5...@p...are
na.pl...

> Dla mnie to powazny problem. Zdarzylo mi sie spedzic burze w autobusie.
> Byl wtedy wielki korek i w ogole beznadziejnie. Zemdlalam.

Tak ale czy wtedy w tym autobusie bylas z ukochanym(a).
No i ja pisalem o romantycznej sytuacji (np sami we dwoje w lesie) a nie o
autobusie gdzie i bez burzy moze byc nieprzyjemnie. Pomysl o tym albo lepiej
nie mysl tylko sprawdz czy twoj Pan(i) i nastroj Ci pomoze to pokonac.

--
Adam Kowalczyk
a...@i...pl

Re: boje sie burzy