Re: Odp: boje sie burzy

1. Data: 2000-06-15 06:23:37

Temat: Re: Odp: boje sie burzy
Od: m...@p...arena.pl (Ewa S) szukaj wiadomości tego autora

"P." <x...@b...gnet.pl> writes:

> Hmmm szczerze powiedziawszy dla mnie strasznie dziwna sytuacja i
> napewno nie normalna:)

Wierz mi, ze dla mnie tez. Dlatego pytam. W sprawie tego, czy mozna sie
wyleczyc z tego ze chleb smakuje przeciez nie marudze! ;-)

> Nie chcialbym abys sie obrazila

no coś Ty?! ;-)

> ale jakos musisz to
> wyleczyc.Normalne ze w przypadku wielu ludzi wystepuje strach
> przed burza ale mysle
> ze nie do takiego stopnia. Dla mnie jednak burza tak jak dla Adama
> kojarzysie z romantyzmem i uwielbiam ja. Moze zacznij od zmaiany
> podejscia do burzy
> na romantyczne:)
>
> P.

ehhh... ciezko zmieniac podejscie do burzy, skoro nawet teraz myslac o
niej (przypominajac sobie, co czuje, gdy burza wlasnie trwa) czuje
niepokoj i rozdraznienie.

EwaS

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-psychologia/