Re: boje sie burzy

1. Data: 2000-06-15 08:09:18

Temat: Re: boje sie burzy
Od: m...@y...com (Marcin Frackiewicz) szukaj wiadomości tego autora

> Hehe, juz sobie wyobrazam - wlacze sobie plytke z
> dzwiekami
> relaksujacymi (podobno) - sa tam tez odglosy burzy
> [taka plyte posiada
> moja wspolokatorka], bede zwiekszala glosnosc a
> jednoczesnie pozerala
> coraz wieksze i smaczniejsze ciastka - nawet mi sie
> podoba ;-))))

A co sadzicie o tego typu kasetach? Czy jakiekolwiek
hipnotyczno - relaksujace kasety moga byc skuteczne.

Marcin

Yahoo! Photos -- now, 100 FREE prints!
http://photos.yahoo.com
--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-psychologia/

1. Data: 2000-06-15 16:32:49

Od: "mae" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do wyciszania nadpobudliwosci sa skuteczne, ale do leczenia fobii to
rzeczywiscie najlepsza jest terapia behawioralna, nic dodac i nic ujac.
Mae

Nareszcie cos ciekawego
METRYCZKA W ANKIECIE STATYSTYCZNEJ.....?
Re: boje sie burzy
Re: Odp: boje sie burzy
Re: boje sie burzy