Co sądzicie o praklach Whirpoola?

1. Data: 2004-03-07 11:46:58

Temat: Co sądzicie o praklach Whirpoola?
Od: "Kufel" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Co sądzicie o pralkach Whirpoola ładowanych od góry.
Konkretnie o modelu AWT 7105/P

Może ktoś z gapowiczów posiada ten model, czekam na opinie.
Pozdro.

1. Data: 2004-03-07 14:11:44

Temat: Re: Co sądzicie o praklach Whirpoola?
Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co sądzicie o pralkach Whirpoola ładowanych od góry.
> Konkretnie o modelu AWT 7105/P

nie wiem konkrestnie o tym modelu, ale moja kolezanka ma whirpooola i raczej
juz tej firmy nie wybierze
Przy wierowaniu wydobywa sie dziwny dziwek - serwisant przyszedl i
powiedzial, ze TTTM (te typy tak maja)
ponoc whirpoool przeniosl produkcje/skladanie pralek do Wroclawia?
Ostatnio wielu ludzi narzeka na ta firme
JerzyR

1. Data: 2004-03-07 15:11:53

Od: "ika" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kufel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Konkretnie o modelu AWT 7105/P
>
> Może ktoś z gapowiczów posiada ten model, czekam na opinie.

Mam Whirlpoola model 7125 (od 7105 rozni sie tym ze max wirowanie to 1200
obr).
Najwieksza wada tej pralki jest b glosna praca przy wirowaniu.
Poza tym jestem zadowolona, ale ja ogolnie za jedynie sluszne uwazam pralki
ladowane z gory i innej nie wyorazam sobie w moim domu :-)

pozdrawiam
ika

1. Data: 2004-03-07 17:23:32

Od: "A&W Jedynak" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Konkretnie o modelu AWT 7105/P
>
> Może ktoś z gapowiczów posiada ten model, czekam na opinie.

Do wczoraj posiadałam model 7125 (1200 obr.) i własnie na gwarancji ją
wymieniłam na Electroluxa EWT 1215. Otóż moja praleczka po pół roku cichej
pracy zaczęła bardzo głosno wirować, serwis stwierdził, że chyba poluzowały
się drzwiczki na bębnie i trzeba cały bęben wymienić, a że nie zrobili tego
w terminie 14-dniowym, dostałam od Whirlpoola pismo, że nalezy mi się nowa
pralka. W zamian chcieli mi dać model 9120 (bo 7125 już nie ma), ale nie
chciałam, bo się zraziłam. Zobaczymy jak będzie z Electroluxem. Narazie jest
cicho.
Pozdrawiam
AJ

1. Data: 2004-03-09 19:49:32

Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Mam od dwóch lat (a może już od trzech? kurczę...), swego czasu najlepszy
model ładowany od góry, pełna elektronika. W zasadze nie mam uwag, poza
hałasem przy wirowaniu - taki gwizd. Jestem zadowolony

T.

Kuchenka a stabilnosc garnkow
zabarwienia po kawie, herbacie
Tapczanik dla dziecka - gdzie we Wrocławiu?
gdzie w Krakowie
Rybiki, albo inne robactwo