Co sądzicie o pralce Bosch WFL1202PL?

1. Data: 2004-12-02 20:56:05

Temat: Co sądzicie o pralce Bosch WFL1202PL?
Od: "LukasTel" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co sądzicie o pralce Bosch WFL1202PL?

Ma ją ktoś? Albo wie z jakiego materiału ma wykonany bęben?

1. Data: 2004-12-02 21:13:54

Temat: Odp: Co sądzicie o pralce Bosch WFL1202PL?
Od: "artur" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik LukasTel <l...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:41af80db$...@n...vogel.pl...
> Co sądzicie o pralce Bosch WFL1202PL?
>
> Ma ją ktoś? Albo wie z jakiego materiału ma wykonany bęben?

Nie mam tej pralki ,ale jeśli widzałeś ją w sklepie po podejdź do niej
otwórz drzwiczki i dotknij małym magnesem bębna-jak jest z blachy
niemagnetycznej to OK.Jak magnetyczna to może później rdzewieć-ale kto dzis
kupuje pralkę na całe życie?;-)

1. Data: 2004-12-03 18:26:44

Temat: Re: Odp: Co sądzicie o pralce Bosch WFL1202PL?
Od: " zayzayer" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

artur <a...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> otwórz drzwiczki i dotknij małym magnesem bębna-jak jest z blachy
> niemagnetycznej to OK.Jak magnetyczna to może później rdzewieć-ale kto dzis

Dawno już takiej bzdury nie słyszałem. Wszystkie pralki, nawet te chińskie i
te najtańsze wersje hipermarketowe mają bębny ze stali NIERDZEWNEJ.

1. Data: 2004-12-04 23:00:51

Temat: Re: Co sądzicie o pralce Bosch WFL1202PL?
Od: "artur" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Koledze zayzayerowi już dziękujemy...
http://www.go2sleep.be/

Styropian na sciany
Stara pralka na złom (nowa Indesit).
jakie ogrzewanie do kawalerki?
Amica plyta grzejna GPC600S Prometeusz - prosze o opinie
Kuchenka mikrofalowa