Re: Co sądzicie o uwodzeniu tudzież stronach o nim? :P

From: "Chiron" <e...@o...eu>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Co sądzicie o uwodzeniu tudzież stronach o nim? :P
Date: Fri, 4 Jan 2013 23:35:04 +0100

Użytkownik "Szalony Chemik" <b...@g...com> napisał w wiadomości
news:810f391b-e952-441e-a83f-1e0e69f7d811@googlegrou
ps.com...
W dniu piątek, 4 stycznia 2013 20:39:21 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:

>Na tą chwilę koncentruję się głównie na firmie, docelowo szukam związku ale
>jeśli po drodze trafi się okazja na fajny romans czemu nie ;-)
>
>Ostatnio okazje się trafiały i nawet trochę mnie to zaczęło wkurzać, ale
>fakt że nie spotkałem ostatnio nikogo kto by mnie na tyle zainteresował aby
>się postarać bardziej...
To mniej więcej tak, jakbyś napisał: docelowo szukam uczciwej roboty, ale
jak się trafi jakaś lewizna- to nie pogardzę. Można i tak? Chyba nie,
prawda?

>Jeśli chodzi o materiały to tu się nie do końca zgodzę ... w tej chwili
>zrobiło się bardzo kolorowo i obok głupich stron o wyrywaniu lasek na raz
>można znaleźć też bardziej wartościowe treści chociaż fakt - jeśli chodzi o
>wszystko jest się przecież odpowiedzialnym - dużo zależy od dojrzałości
>drugiej strony :-)
Odpowiadasz za to, co Ty wnosisz do związku. Jeśli będziesz gotowy na
prawdziwy związek- to z pewnością trafisz na właściwą kobietę. Jeśli
bedziesz...

--
Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron