Co sądzicie o uwodzeniu tudzież stronach o nim? :P

141. Data: 2013-01-07 17:45:23

Temat: Re: Co sądzicie o uwodzeniu tudzież stronach o nim? :P
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Sty, 18:24, Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> wrote:

> To akurat udowodniło, że Bóg istnieje, ponieważ
> G. Carlin jest już trupem od 2008 roku
> (czego się sam domagał na tym występie pod koniec).
> Poza frazesami nie miał nic na obronę swoich idiotycznych tez,
> niech mu tam ogień piekielny śmierdzi na wieki wieków.
>
> --
> Nemrod Vargardsson
>
> "Kto wstąpił do nieba i zstąpił? Kto zebrał wiatr w swoje garście?
> Kto wody owinął płaszczem? Kto krańce ziemi utworzył?
> Jakie jest Jego imię? - A jakie Syna? Wiadomo ci może?" - Prz 30,4

Nie ma dowodów na istnienie Boga, dlatego jest to WIARA. Coś przyjmuje
się na wiarę, jak istnienie Afrodyty odpowiedzialnej za zsyłanie
miłości.

142. Data: 2013-01-07 18:01:08

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-07 18:45, glob pisze:
> Nie ma dowodów na istnienie Boga, dlatego jest to WIARA.

Ostatnio popularny jest naukowy argument 'subtelnego dostrojenia'.
Co do innych to poczytaj książkę Lee Strobel - "Dochodzenie
w sprawie Stwórcy".

Wiara natomiast dotyczy tego w jaki sposób dojść do komunii
z Bogiem, bo z samego uznania istnienia Boga wcale to nie wynika.

Złe duchy też wiedzą że Bóg jest, i drżą ze strachu w obawie
przed tym co On z nimi zrobi na końcu.

143. Data: 2013-01-07 18:11:36

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.01.2013 19:01, Nemrod pisze:

> [...]
> z Bogiem, bo z samego uznania istnienia Boga wcale to nie wynika.
>
> Złe duchy też wiedzą że Bóg jest, i drżą ze strachu w obawie

Jak mówi Apostoł, wiara działa przez miłość. Złe duchy drżą dlatego, że
ich wiara w to, że On istnieje, jest martwa: nie idą za nią czyny.

144. Data: 2013-01-07 18:14:47

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Sty, 19:01, Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> wrote:

> [...]
> Kto wody owinął płaszczem? Kto krańce ziemi utworzył?
> Jakie jest Jego imię? - A jakie Syna? Wiadomo ci może?" - Prz 30,4

Poczytaj Sartra który przedstawił dowody na nieistnienie Boga. Nie ma
w poważnej nauce dowodu na istnienie Boga, bo to jest myślenie
życzeniowe, po prostu niewiadomo.

145. Data: 2013-01-07 18:22:00

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-07 19:11, CookieM pisze:
> Jak mówi Apostoł, wiara działa przez miłość.

Wiara jako droga do zbawienia, a nie oczywista wiedza o Bogu.

> Złe duchy drżą dlatego, że
> ich wiara w to, że On istnieje, jest martwa: nie idą za nią czyny.

Dla nich droga zbawienia jest zamknięta, a szeroko otwarta
przepaść wiecznych katuszy. A czyny węży są obrzydliwe
w oczach Bożych, nie mają nic wspólnego ani z wiarą ani z miłością.

146. Data: 2013-01-07 18:29:35

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-07 19:14, glob pisze:
> Poczytaj Sartra który przedstawił dowody na nieistnienie Boga. Nie ma
> w poważnej nauce dowodu na istnienie Boga, bo to jest myślenie
> życzeniowe, po prostu niewiadomo.

Mówisz o tym : http://pl.wikipedia.org/wiki/Jean-Paul_Sartre ?
Tego typu filozof nie ma pojęcia o żadnych naukowych dowodach,
a książka Lee Strobel jest z 2006 roku (o ile pamietam).
Chcesz filozoficzne dowody, to poczytaj Parmenidesa.

147. Data: 2013-01-07 18:31:52

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Sty, 20:58, Szalony Chemik <b...@g...com> wrote:

> Jakoś dziewczyny mam wrażenie mało chętnie się wypowiadają albo mało konkretnie nie
uzasadniając swojego zdania. Mam też wrażenie, że część jest z zasady uprzedzona do
tematu. Nie mam zamiaru gloryfikować materiałów o uwodzeniu, ale uważam, że trafiają
się rzeczy niezłe które co nieco wnoszą, pewnie że często są powtórzeniem czegoś co
gdzieś padło w innej formie ale jakoś tak bywa, że jeśli chodzi o zmiany i otwieranie
oczu warto się z czymś zetknąć w paru różnych formach i sytuacjach aby to przyjąć i
się przekonać, przynajmniej takie jest moje wrażenie w tej kwestii.

Wszystkich Mezczyzn Mojego Zycia poznawalam w ciekawych
i niecodziennych sytuacjach, gdzie, doslownie, nie bylo czasu
na jakies programowane / przemyslane wczesniej uwodzenie.
Nie potrafie wiec wypowiedziec sie na temat, jak to jest
uwodzic / byc uwodzona. Okolicznosci zalatwialy ten temat
niejako samoistnie :)

Mozna stad wysnuc wniosek, ze ciekawe zycie zapewnia nam
rownie ciekawe znajomosci. Choc nie wiem, czy to tak dziala
rowniez w przypadku innych ludzi.

Co do materialow o uwodzeniu - zerkalam na takie stronki ze dwa
razy w sumie - odrzuciła mnie "pospolitosc" wskazowek i porad.

Interesuje sie psychologia i socjologia, i to z tych nauk czerpalabym
dane do przygotowania ewentualnego "podrywu" - opierajac sie na
mechanizmach kierujacych osobnikami plci obojga; precyzyjnie
zaprogramowanych przez Mamuske Nature.

148. Data: 2013-01-07 18:39:06

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 7 stycznia 2013 18:24:02 UTC+1 użytkownik Nemrod napisał:
> To akurat udowodniło, że Bóg istnieje, ponieważ
> G. Carlin jest już trupem od 2008 roku

jak rozumiem ty nie prosisz o swoja smierc?
a mimo to z cala pewnoscia umrzesz!
co dowodzi ze pambog jest, albo ze go nie ma.
co kto woli! bo takie dowodzenie jest idiotyczne

149. Data: 2013-01-07 18:52:25

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-07 19:39, k...@g...pl pisze:
> co dowodzi ze pambog jest, albo ze go nie ma.

Nie masz pojęcia o żadnym dowodzeniu.

> co kto woli! bo takie dowodzenie jest idiotyczne

Idiota z filmu postawił wszystko na jedną kartę
i kopnął w kalendarz po jednym z takich występów
(zgodnie z wiki). Masz oczywisty i niepodważalny dowód.
To, że człowiek który go przeprowadził był idiotą,
niczego nie zmienia. Skoro to twój guru to powinieneś
go posłuchać pośmiertnie, tyle że i tak w niczym ci to
nie pomoże, niestety.

Ateiści myślą sobie jaką to wielką łaskę zrobią, że przyznają
w końcu rację co do istnienia Boga. To niestety za mało,
żeby uniknąć piekła, a czas się idiotom w końcu skończy.

150. Data: 2013-01-07 18:57:19

Od: Creamcheese <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 03-01-2013 23:45, Ikselka wrote:

> ...już, dlaczego kursy niczego nie załatwiają.

O, i to jest załatwienie całej sprawy.
Jakkolwiek trudne do pojęcia, tak właśnie rzeczywistość wygląda.

Czytałem kiedys o dwóch przypadkach:
1. facet musiał raz w tygodniu miec na sobie kobitkę, która na niego nasika;
2. kobitka musiała mieć raz w tygodniu tresurę w postaci szarpania za
włosy i plucia na siebie.
(bodajże Focus, ale nie pamiętam jaki numer)
Osoby te, niezależnie od siebie, poddały się leczeniu, więc były
świadome, że są stuknięte. Lecznie trwało długie lata, zaawansowane
technologicznie, i...
... tyle ;)
Wracamy do punktu wyjścia sformułowanego prze Ikselkę.
Ot, psychologia.

Witajcie!
Puszczalska dziewicą
hello
Stanisław Tym
W Polsce młodzi gniewni z biegiem czasu robią się starzy wkurwieni.