Co sądzicie o uwodzeniu tudzież stronach o nim? :P

161. Data: 2013-01-20 18:51:08

Temat: Re: Co sądzicie o uwodzeniu tudzież stronach o nim? :P
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-09 09:11, case pisze:

> Uważasz, że opinia raz gdzieś kiedyś wypowiedziana jest wiążąca już
> przez całe życie, a odmienna, nawet po latach, hipokryzją, do której
> można odnosić się z ironią? :>

Uważam, że nawet nick Benedykt XVI nie uczyni z ciebie przyzwoitego,
normalnego człowieka. W związku z tym te liczne przemiany
nickowo-osobowościowe są o kant dupy potłuc.
I nie dlatego, że człowiek się nie ma prawa zmienić, tylko dlatego że ty
zawsze jesteś taki sam, nawet jeśli dobrze udajesz i dobrze się kamuflujesz.

p.

162. Data: 2013-01-21 06:43:53

Od: case <c...@u...news> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-20 19:51, Paulinka pisze:

> [...]
> I nie dlatego, że człowiek się nie ma prawa zmienić, tylko dlatego że ty
> zawsze jesteś taki sam, nawet jeśli dobrze udajesz i dobrze się

Rozumiem, że sama zawsze byłaś fair wobec wszystkich i nikomu nigdy nie
sprawiłaś żadnej przykrości?
Nigdy nie przyszło Ci do głowy, że to może właśnie przyzwoitość i
normalność wymogły na Leboskim zmuszenie Ciebie do ochrzczenia dzieci,
co zresztą sama obiecałaś w dość nietypowej i ważnej obietnicy?
Może przestań choć na chwilkę rozczulać się nad sobą i pomyśl, jaki
koszt on musiałby wtedy zapłacić?

163. Data: 2013-01-21 21:49:09

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-21 07:43, case pisze:

> Rozumiem, że sama zawsze byłaś fair wobec wszystkich i nikomu nigdy nie
> sprawiłaś żadnej przykrości?

Sprawiłam nie jeden raz i pewnie nie raz jeszcze sprawię.
Tylko ja to robię i robić będę, bo jestem człowiekiem z całą jego
wrodzoną ułomnością. Ty to robisz metodycznie, z wyrachowaniem, celując
dokładnie w upatrzony punkt, który najmocniej zaboli. Fair nieprawdaż?
Gdybyś chociaż strzelał uczciwie i szerze, to ok, ale ty kłamiesz,
manipulujesz faktami, szerzysz potwarz, licząc chyba, że kłamstwo
powtórzone ileś razy stanie się prawdą.
Dlatego nie mam dla ciebie taryfy ulgowej.

> [...]
> co zresztą sama obiecałaś w dość nietypowej i ważnej obietnicy?
> Może przestań choć na chwilkę rozczulać się nad sobą i pomyśl, jaki

Myślę, że trzeba być właśnie Lebowskim, żeby mieć czelność przypisywać
sobie takie właśnie zasługi.
Świeć Panie Boże mojej babci w jej święto nad jej duszą.

p.

164. Data: 2013-01-22 06:39:57

Od: case <c...@u...news> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-21 22:49, Paulinka pisze:

> [...]
> powtórzone ileś razy stanie się prawdą.
> Dlatego nie mam dla ciebie taryfy ulgowej.

No to teraz pokrzywdzeni przez Ciebie mogą poczuć się lepiej.
Na pewno zrobiło to im ogromną różnicę, że to tylko Twoja ułomność była,
a nie jakiś zbożny cel, który uświęcał środki.
Nie potrafisz tego dostrzec, ale ubliżasz mojej inteligencji tak bardzo,
że wątpię, aby ktokolwiek tak Ci tu ubliżył, więc daruj sobie te głodne
kawałki o taryfie niosącej ulgę być może dla jakichś głupoli.

> Myślę, że trzeba być właśnie Lebowskim, żeby mieć czelność przypisywać
> sobie takie właśnie zasługi.
> Świeć Panie Boże mojej babci w jej święto nad jej duszą.
> p.

Nie chcę tutaj bynajmniej usprawiedliwiać Leboskiego za obniżanie Twojej
samooceny, ale fakty są takie, że nie wyszło to nikomu na złe.
Z oporem i zwłoką ale ruszyłaś swoje 4 litery do zrobienia prowizorki
katolickiej rodziny i jakkolwiek głupie by się to nie wydawało, to mam
nadzieję, że Twoim dzieciom wyjdzie to kiedyś na dobre. Twoja samoocena
nie doznała raczej trwałego uszczerbku, choć wydajesz się mniej
czepialska i agresywna, a w odbiorze i opinii otoczenia zdecydowanie na
tym zyskałaś.

165. Data: 2013-01-22 12:34:39

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-21 22:49, Paulinka pisze:

> Myślę, że trzeba być właśnie Lebowskim, żeby mieć czelność przypisywać
> sobie takie właśnie zasługi.

... zaiste, wyjątkowo kuriozalnie się podpiął :))) ... Pozdrówka :)

166. Data: 2013-01-22 13:26:22

Od: case <c...@u...news> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-22 13:34, zażółcony pisze:

> ... zaiste, wyjątkowo kuriozalnie się podpiął :))) ... Pozdrówka :)

No tak, faktycznie.
Przecież mógł to być jakiś roczny, czy może nawet chyba trochę ponad
roczny zwyczajny zbieg okoliczności.

167. Data: 2013-01-22 16:26:43

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Tu mam lepszą kuriozalną wypowiedź, tych od miłości do bliźniego-
"Pedałów rozstrzelać" czy "dla przykładu wypatroszyć"?

Stanisław Pięta, poseł PiS zamieścił w niedzielę na swoim profilu na
Facebooku komentarz do wypowiedzi prof. Jacka Bartyzela, dotyczącej
holenderskiego pomysłu stworzenia osiedli dla homofobów. Dlaczego
posłowi wolno używać takiego języka?

Sonda
Czy to, że Anders Breivik znał Biblię, pismo Ojców Kościoła,
usprawiedliwia jego czyn?

Profesorowi Jackowi Bartyzelowi bardzo nie spodobał się pomysł
stworzenia osiedli dla homofobów. Przypomnijmy, mer Amsterdamu chce,
aby mieszkańcy, którzy dopuszczą się ataku na osoby o innej orientacji
seksualnej byli eksmitowani do kontenerów na uboczu miasta. Jeśli atak
się powtórzy pobyt w kontenerze ulega automatycznemu przedłużeniu. I
choć wiadomo już, że to tylko plotki, Bartyzel swoje niezadowolenie
wyraził na Facebooku. Na tym jednak nie koniec. Podał receptę, jak
walczyć z "pedalską tyranią". Podchwycił ją poseł Stanisław Pięta,
znany z niechęci do homoseksualistów. Zacytował profesora, a od siebie
dodał, że lepsza humanitarna śmierć przez "rozstrzelanie" niż hańbiąca
na szubienicy.

Dla przykładu wypatroszyć...

"Kiedy mamy do czynienia z jawną już pedalską tyranią to
konserwatyście pozostają cztery tylko, jak się wydaje, opcje możliwej
reakcji" - zaczyna wyliczać prof. Bartyzel, znany konserwatysta i
monarchista, odznaczony w 2006 roku przez prezydenta Lecha
Kaczyńskiego Krzyżem Oficerskim Orderu Odrodzenia Polski. Pierwszą z
opcji profesor nazywa konserwatywno-katolicko-augustyńską, a chodzi w
niej o to, że "każda, nawet najbardziej nikczemna władza, pochodzi od
Boga, choćby jako Jego dopust, modlić się o nawrócenie srożącego się
tyrana, a jeśli to nie nastąpi, uznać, że Bóg każe nas tak za nasze
własne grzechy i z modlitwą na ustach pójść na męczeństwo w nadziei
przyszłej chwały".

Kolejna, konserwatywno-katolicko-tomistyczna ma przeprowadzić według
profesora staranną analizę "czy tyrania ta osiągnęła już poziom
skrajnego przyrostu", czy w razie buntu jest szansa na poprawienie
sytuacji. To ta opcja pozwala na znalezienie autorytetu publicznego.
Trzecia opcja, nazwana konserwatywno-katolicko-tomistyczno-
karlistowską uznaje bez sprzeciwu, że "tyranobójstwo jest nie tylko
dozwolone, ale jest obowiązkiem", należy bowiem powiesić rajców
Amsterdamu za prawo, jakie wymyślili.

Ostatnia, czwarta opcja nosi nazwę konserwatywno-rewolucyjno-
chuligańskiej i pozwala zebrać "normalnych mieszkańców miasta" i
nakazać uzbroić im się w "rewolwery, broń myśliwską, noże kuchenne" i
wysłać pod ratusz, aby obalić ten zarząd, powiesić rajców i
"pedalskich aktywistów". "A najlepiej jeszcze ich dla przykładu
wypatroszyć. Którą opcję Państwo wybieracie?" - pyta cynicznie
profesor, który studiował na uniwersytecie filologię polską.

Witajcie!
Puszczalska dziewicą
hello
Stanisław Tym
W Polsce młodzi gniewni z biegiem czasu robią się starzy wkurwieni.