Co się stało z Pszczółką Mają?

41. Data: 2008-05-17 21:18:39

Temat: Re: Co się stało z Pszczółką Mają?
Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

michal; <g0nhui$g4c$1@inews.gazeta.pl> :

> Wszystko jedno właściwie. Wolałbym w BC.

Nie ma sprawy. :)

> Morwa nie morwa. Lubię dzikie!

A mam Ci wbić taki kolec? Mało przyjemne, wiem coś o tym.

Pozdrawiam zastraszająco ;>
Flyer
--
gg: 9708346; jabber:f...@j...pl
http://www.flyer36.republika.pl/

42. Data: 2008-05-17 21:20:14

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R; <g0nhvs$gfb$1@nemesis.news.neostrada.pl> :

> mnoże mnoże i rozmnoże... :)

Jak na razie nie było takiego wypadku, a żyję już 37 lat. ;>

Pozdrawiam nocnie
Flyer

43. Data: 2008-05-17 21:29:51

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer wrote:
> Nie ma sprawy. :)

> A mam Ci wbić taki kolec? Mało przyjemne, wiem coś o tym.

Sam se wbiję. :)

44. Data: 2008-05-17 22:05:54

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hekate; <f...@y...go
oglegroups.com> :

> Ale Fly jest najlepszy właśnie po pijaku!
> Wszak mam porównanie. Spontaniczny bardzo jest!
>
> Doceń. ;)

Mam wpaść? ;>

Pozdrawiam pytająco
Flyer

45. Data: 2008-05-17 22:25:53

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> A masz jakąś piwnicę do zmiękczania? ;D

Jezusmariajózef! (nomen omen...)

--
Pozdrawiam - Aicha

46. Data: 2008-05-17 22:29:26

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> Nieszkodzi. Opcja Singelfriendly :)

Ufff! :D

> Długi? Czy długi ten miesiąc? :)

Nie, długów jeszcze nie mam ;P
Czydzieści czy. Dni.

> Zielone też zbieramy. ;)

Zielonym do góry? (i znów mam polityczne skojarzenie;))

--
Pozdrawiam - Aicha

47. Data: 2008-05-17 22:31:28

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" napisał:

> A mam Ci wbić taki kolec? Mało przyjemne, wiem coś o tym.

A kolcem z glediczji chcesz?
W bliznę ;P

--
Pozdrawiam - Aicha

48. Data: 2008-05-17 22:39:08

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> Docent? ;)
> Wydaje mi się, że kupczycie moim przyjacielem.

Ja nie powiem, kto tu skórę na niedźwiedziu dzieli ;P

--
Pozdrawiam - Aicha

49. Data: 2008-05-18 00:23:58

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha; <g0nmqg$lqq$1@nemesis.news.neostrada.pl> :

> A kolcem z glediczji chcesz?
> W bliznę ;P

Może być odcisk - mam same odciski ;P W jednym miejscu tylko nie mam -
znaczy, miejsce, nie pracuje. ;>

Pozdrawiam roboczo
Flyer

50. Data: 2008-05-18 20:59:14

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:

> Jezusmariajózef! (nomen omen...)

Fly! Na tę trzeba będzie uważać! Wierząca. ;D

michał

dlaczego tu jesteśmy?
Cieć
INTRYGANCI (sprawa Fra)