Re: Co się stało z naszą pracą

From: Lebowski <lebowski@*****.net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Co się stało z naszą pracą
Date: Mon, 09 May 2011 17:24:58 +0200

W dniu 2011-05-09 16:50, medea pisze:

> Jeden bodziec - nie, ale zbudowanie świadomości - już być może tak. A to
> trwa.

Jasne, trwa. Od zarania dziejow po dzis.
W dodatku nawet nie widzisz, ze to wlasnie swiadomosc pakuje ludzi w
tarapaty, otaczajac ich coraz silniejszymi machanizmami obronnymi, jak
chociazby racjonalizacja, projekcja itp.

> Programowym? Znowu jakiś spisek? A może to skutek uboczny
> chrześcijaństwa? Pisałeś, że islam mógłby przynieść jakieś rozwiązanie...
>
> Ewa

A jak myslisz, czemu Bog tolerowal np. niewolnictwo i wyprowadzil tylko
zydow z Egiptu. Czemu jak oprawcy ugieli sie pod ciezarem plag nie
powiedzial chociazby przez proroka Mojzesza, ze macie sie gnoje szanowac
nawzajem i traktowac rowno?
Poniewaz tylko nieliczni rodza sie jako Jego dzieci, a reszta jest tylko
kokonem, w ktorym dojrzewa odpowiedni material genetyczny i ktorego
dziedzice stosownie zrealizuja Jego plan.
Az do samego konca, tak jak przepowiedziano.
Ludzie nie sa rowni i nigdy nie beda, poniewaz nigdy nie mieli byc rowni.