Co się tutaj porobiło??

1. Data: 2003-12-29 13:18:31

Temat: Co się tutaj porobiło??
Od: "batory" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć wszem
Kiedyś uczestniczyłam w miarę aktywnie w tej grupie (to było w czasach
Wladyslawa Losa, jeśli jeszcze komuś coś to mówi), potem jakoś zaprzestałam.
No i dziś zajrzałam, jako, że mam w robocie dyżur i nic do zrobienia oprócz
siedzenia na miejscu. No i co tu się porobiło??? To była taka sympatyczna
grupa. Czy zawsze musi wcześniej czy później na necie dojsć do pyskówek i
przepychanek? Co się stało?
Pozdrawiam - Agnieszka

1. Data: 2003-12-29 13:45:46

Temat: Re: Co się tutaj porobiło??
Od: "melchior zwany dżdżownicą" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "batory" <b...@w...pl> napisał
> Co się stało?
Robimy porządki po poprzedniej ekipie, która m. in. sekowala pana Łosia.
melchior

1. Data: 2003-12-29 13:53:26

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

melchior zwany dżdżownic? napisal(a):

>Robimy porządki po poprzedniej ekipie, która m. in. sekowala pana Łosia.

Władek, jak widac, ma wiele osobowosci.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

1. Data: 2003-12-29 13:56:11

Od: "melchior zwany dżdżownicą" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin E. Hamerla" <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> napisał
w wiadomości news:pcc0vv43p14111vaahcgg81f6rjtqouomm@4ax.com...

> Władek, jak widac, ma wiele osobowosci.
Podejrzewanie pana Łosia, że jest dżdżownicą jest tylko nikczemne,
prymitywne i mogące powstać w chorym umyśle.
melchior zwany dżdżownicą

1. Data: 2003-12-29 15:46:54

Od: "monia" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "melchior zwany dżdżownicą" <m...@o...pl> napisał w
wiadomości news:bspbqs$3d6$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Podejrzewanie pana Łosia, że jest dżdżownicą jest tylko nikczemne,
> prymitywne i mogące powstać w chorym umyśle.

O ??????

1. Data: 2003-12-29 16:15:24

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik melchior zwany dżdżownicą napisał:

> Podejrzewanie pana Łosia, że jest dżdżownicą

ROTFLSTC! :) To ci się udało :)

A propos, przejrzałam w archiwum słynny wątek. :p I śmieszno, i straszno :)
--
pa, BasiaBjk

1. Data: 2003-12-29 18:58:34

Od: "Trepczyk Stanislaw" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Robimy porządki po poprzedniej ekipie, która m. in. sekowala pana Łosia.
> melchior

Hej hop! Hej hop ! Na rybki by sie szlo....
Tylko brakuje przynety....
A co jest najlepsze na padlinozerne rybki typu wegorze?No co!? No wlasnie
tylko dorodne drzownice .A z czym kojarzy sie ....Wegorz...........
Ten "oslizgly........Ale moze i smaczny

Stanislaw

1. Data: 2003-12-29 18:59:18

Od: "batory" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podejrzewanie pana Łosia, że jest dżdżownicą jest tylko nikczemne,
> prymitywne i mogące powstać w chorym umyśle.
> melchior zwany dżdżownicą

No, kochani, tu toście już przesadzili. Pan Dzdzownica nijak nie przypomina
pana Losa (Łosia?). Tamten pan był oazą spokoju, no i chyba, nieco starszy był
niż pan Dzdzownica.
Ale, ale, wiecie jaka jest tajemnica nadzienia do pierogów wigilijnych? no,
może to troszkę po niewczasie (a propos - co to niewczas?). Chodzi o takie
nadzienie z kapusty i grzybów. Otóż jak już się te gzryby i tę kapustę usieka
to trzeba w to zetrzeć na tarce surową cebule i potem razem smazyć.
Pozdrowionka - Agnieszka

1. Data: 2003-12-29 19:02:30

Od: "batory" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja bardzo przepraszam, Trepczyku Stanisławie, ale po polsku się najpierw podaje
imię. A może masz na imię Trepczyk?

1. Data: 2003-12-29 19:27:49

Od: "melchior zwany dżdżownicą" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BasiaBjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości

> ROTFLSTC! :) To ci się udało :)
Powiem skromnie - Dzięki!

> A propos, przejrzałam w archiwum słynny wątek. :p I śmieszno, i straszno
:)
Raczej straszno.
melek

do Dżdżownicy