tunczyk?

1. Data: 2003-12-28 21:37:39

Temat: tunczyk?
Od: "froolic" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
wierze ze mi pomozecie- bardzo potrzebuje kilka- kilkanascie sprawdzonych
przepisow na potrawy z tunczykiem z puszki.
z gory dziekuje za pomoc :)

pozdrawiam
froolic

1. Data: 2003-12-28 21:45:01

Temat: Re: tunczyk?
Od: "Joanna Gacka" <j...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "froolic" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Witam
> wierze ze mi pomozecie- bardzo potrzebuje kilka- kilkanascie sprawdzonych
> przepisow na potrawy z tunczykiem z puszki.
> z gory dziekuje za pomoc :)

Sałatka z tuńczyka po meksykańsku
puszka tunczyka (najlepiej w sosie wlasnym)
puszka kukurydzy
puszka czerwonej fasoli
1/2 cebuli białej - w kosteczke
1/2 cebuli czerwonej - w kosteczke
papryka konserwowa - jakies 5-6 kawałków podziabanych w paseczki

wymieszac wszystko razem i zalac sosem zrobinym z oliwy soku z 1/2 cytryny,
odrobinka czerwonego octu winnego, soli i chili

w wersji powyższego po włosku wywalamy fasole dodajemy 1 puszke groszku i 1
puszke malenkich marchewek podziabanych w plasterki lub (jesli sa naprawde
malenkie) na pol
sos robimy wtedy z oliwy, 1/2 cytryny, bialego octu winnego (ja daje
cytrynowy), bazylii, bialego pieprzu i odrobiny oregano

Najlepsze sa po kilku godzinach w lodowce jak juz sie przegryza

JG

1. Data: 2003-12-29 00:02:24

Od: "FeLicja" <insearch4myselfNOSPAM@hotmail_NO.comMENT> szukaj wiadomości tego autora

froolic wrote:
> Witam
> wierze ze mi pomozecie- bardzo potrzebuje kilka- kilkanascie
> sprawdzonych przepisow na potrawy z tunczykiem z puszki.
> z gory dziekuje za pomoc :)

Kotlety z tunczyka moga byc?

Kotlety z tunczyka:
dwie puszki tunczyka
dwa jajka
starkowana na duzych oczkach marchewka
drobno pokrojony szczypiorek
posiekana pietruszka
1/4 szklanki bulki tartej (najlepiej takiej doprawianej z ziolami i
przyprawami)
sol, pieprz do smaku
Wszystko wymieszac, smazyc normalnie.

Sos do kotletow:
2 lyzki majonezu
2 lyzki yogurtu lub smietany
1/4 szklanki obranego i poszatkoweanego ogorka
1 posiekany drobno szczypiorek
1/8 lyzeczki kopru (suchego)
Wymieszac majonez z jogurtem. Dodac reszte, wymieszac.

Podawac mozna z ziemniakami do obiadu, albo rzucic na bulke ala burger style
;-)

Kasia

1. Data: 2003-12-29 00:06:09

Od: "FeLicja" <insearch4myselfNOSPAM@hotmail_NO.comMENT> szukaj wiadomości tego autora

FeLicja wrote:
> Kotlety z tunczyka moga byc?

Zapomnialam dodac: tunczyk ma byc z wody, wode odlac.
Kasia

1. Data: 2003-12-29 16:01:23

Od: "Cherokee" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "froolic" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> przepisow na potrawy z tunczykiem z puszki.

Awokado faszerowane tuńczykiem w sosie własnym.

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-12-29 17:57:32

Od: Kama-chan <K...@C...prv.pl.USUN_TO> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 28 Dec 2003 22:37:39 +0100, "froolic" <f...@p...onet.pl>
wrote:

potrawy z tunczykiem z puszki.

Sałatka z tuńczykiem

1 puszka tuńczyka w oliwie (jeśli ktoś wyjątkowo lubi tuńczyka mogą
być 2 puszki, ale oliwa tylko z jednej)
1 puszka grochu "cieciorka"
3/4 kapusty pekińskiej

kapustę pokroić w paski i trochę posolić, wrzucic odcedzony groch i
tuńczyka razem z oliwą z puszki, jeśli tuńczyk jest w całości a nie w
kawałkach, przed wrzuceniem podzielić go na kawałki, dokładnie
wymieszać, ale uważać żeby tuńczyk się nie rozpadł na drobiazgi

smacznego
Koko-sanka

1. Data: 2003-12-29 19:29:38

Od: "melchior zwany dżdżownicą" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cherokee" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
wiadomości

> Awokado faszerowane tuńczykiem w sosie własnym.
Chciałem się zapytać naszą Ekspertkę o high live, jak się robi ten sos
własny awokado?
melchior zwany dżdżownicą

Fasolka po bretonsku itd.
Makaron z boczniakiem-pomocy.