co zrobic na obiad?

1. Data: 2003-12-29 12:27:37

Temat: co zrobic na obiad?
Od: "Datainstinct" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

na swieta bylam u rodziny wiec nie musialam nic robic, lodowka pusta az
przeciag, mieso sie przejadlo - ma ktos pomysl na cos prostego i nie
wymagajacego fachowosci?

1. Data: 2003-12-29 12:34:06

Temat: Re: co zrobic na obiad?
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Datainstinct" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> na swieta bylam u rodziny wiec nie musialam nic robic, lodowka pusta az
> przeciag, mieso sie przejadlo - ma ktos pomysl na cos prostego i nie
> wymagajacego fachowosci?

naleśniki ze szpinakiem...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2003-12-29 12:40:56

Od: "Datainstinct" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> naleśniki ze szpinakiem...
=================
czy to jest proste?
może zrobię nalesniki z twarogiem i lux

1. Data: 2003-12-29 12:52:31

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Datainstinct napisał:
> na swieta bylam u rodziny wiec nie musialam nic robic, lodowka pusta az
> przeciag, mieso sie przejadlo - ma ktos pomysl na cos prostego i nie
> wymagajacego fachowosci?

Ale masz coś jadalnego w domu?

Jajka faszerowane, budyń z kapusty, placki ziemniaczane, kaszę gryczaną,
pierogi z owocami... Mnóstwo możliwości :)
--
pa, BasiaBjk

1. Data: 2003-12-29 13:02:36

Od: "Betty" <n...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BasiaBjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości

> Ale masz coś jadalnego w domu?
>
> Jajka faszerowane, budyń z kapusty, placki ziemniaczane, kaszę gryczaną,
> pierogi z owocami... Mnóstwo możliwości :)
> --

ja wczoraj robiłam pierogi z jagodami :P, mam mrożone w zamrażarce, wyszły
jak ze świeżych latem :P. Po tym mięsku światecznym ma sie ochote na coś
prostego, teraz robię pizze :)

1. Data: 2003-12-29 13:04:40

Temat: [OT] Hallo, czy to Ty?/Re: co zrobic na obiad?
Od: "melchior zwany dżdżownicą" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hallo, czy to Ty?
Czy to Ty przypadkiem pierwsza nie odpowiedziałaś na wstrząsającą relację
naszej drogiej cherokee pt. "Kolacja w La Scali"?
melchior zwany dżdżownicą

1. Data: 2003-12-29 13:05:32

Od: Marzena F. <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, podpisując się jako "Datainstinct"
<d...@w...pl>, napisałeś (aś) :

>na swieta bylam u rodziny wiec nie musialam nic robic, lodowka pusta az
>przeciag, mieso sie przejadlo - ma ktos pomysl na cos prostego i nie
>wymagajacego fachowosci?

Zupa z soczewicy i naleśniki z serem :)

1. Data: 2003-12-29 13:19:10

Temat: Re: [OT] Hallo, czy to Ty?/Re: co zrobic na obiad?
Od: "Betty" <n...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "melchior zwany dżdżownicą" <m...@o...pl> napisał w
wiadomości news:bsp8qa$j9i$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Hallo, czy to Ty?
> Czy to Ty przypadkiem pierwsza nie odpowiedziałaś na wstrząsającą relację
> naszej drogiej cherokee pt. "Kolacja w La Scali"?
> melchior zwany dżdżownicą

a jak ja, to co? zlinczujesz mnie za własne zdanie czy wychwalisz pod
niebiosa ;)
PS relacja była rzeczywiście WSTRZĄSAJĄCA, brrrr

1. Data: 2003-12-29 13:40:33

Od: "melchior zwany dżdżownicą" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Betty" <n...@n...op.pl> napisał w wiadomości
> a jak ja, to co? zlinczujesz mnie za własne zdanie czy wychwalisz pod
> niebiosa ;)
Myślę sobie czasami o Tobie z pewną taką czułością.

> PS relacja była rzeczywiście WSTRZĄSAJĄCA, brrrr
hehehehehehehe...
Ale przyczyniłaś się do zmiany epoki na prk.
I do narodzin dżdżownicy
Pozdrawiam serdecznie poświątecznie, noworocznie i na codzień też, mając Cię
w miłej pamięci
melchior zwany dżdżownicą

1. Data: 2003-12-29 13:50:07

Od: "Betty" <n...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "melchior zwany dżdżownicą" <m...@o...pl> napisał w
wiadomości news:bspati$skb$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
> I do narodzin dżdżownicy
> Pozdrawiam serdecznie poświątecznie, noworocznie i na codzień też, mając

cóż, łezka sie kręci w oku, ktoś umarł (Tracy), ktoś się narodził (d.), więc
równowaga w przyrodzie zachowana. Pani T. urzyźniła glebę dżdżownicy ;)
Pozdrawiam również.

dojrzałe kiwi - co z nimi?
makaron ryzowy - przepis
tunczyk?