Co tak słodziutko?

1. Data: 2002-05-15 09:30:19

Temat: Co tak słodziutko?
Od: " Szkodliwy" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje panie!

Co tutaj tak milutko i słodziutko?

Czytam i oczom nie wierzę:
- mój ukochany powiedział...
- chciałabym, żeby tak było zawsze...
- kochamy się, a bedziemy jeszcze mocniej...
- umyj mi plecy, mój luby TŻ etc. etc.

Chyba uległyście panie perfidnej męskiej propagandzie.
Zostałyście, mówiąć wprost, oszukane za pomocą pięknych słówek
oraz rozmaitych socjotechnik.
Dzięki temu samce codziennie pędzą Was (rano) do pracy, później do obsługi
dzieci sprzątania mieszkań (które sami zaśmiecają i niszczą), a wieczorem -
do sypialni, aby zaspokoić swoje odrażające zwierzęce instynkty.
I Wy się na to godzicie.
Oni wmówili wam, że tego same chcecie.

Feministki, do walki o kobiecą tożsamość!
Wygnać samców do rezerwatu w Bieszczadach, niech tam
oddają się swoim ulubionym zajęciom (nikotynizm, pijaństwo, poróbstwo),
ale już na własny rachunek.

Pozdrowienia

Szkodliwy

2. Data: 2002-05-15 09:51:36

Temat: Re: Co tak słodziutko?
Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Szkodliwy" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Feministki, do walki o kobiecą tożsamość!
> Wygnać samców do rezerwatu w Bieszczadach, niech tam
> oddają się swoim ulubionym zajęciom (nikotynizm, pijaństwo, poróbstwo),
> ale już na własny rachunek.
Już tam pędzę co by zająć co lepsze miejsce.
Darek

3. Data: 2002-05-15 10:04:06

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wygnać samców do rezerwatu w Bieszczadach, niech tam
> oddają się swoim ulubionym zajęciom (nikotynizm, pijaństwo, poróbstwo),

Proponuję bardziej radykalne rozwiazania - zeżreć wszystkich samców i
rozmnażać sie jajo o jajo
Ponadto ostatnio czytałam, że samiec potrzebny jest tylko po to żeby kobiet
pasozyty od środka nie zjadły i coby sie robactwo nie rozmnażało
NIE pozdrawiam bo co będę z żarciem gadać

Joanna w chwili obecnej stopień szkodliwości 10
samiec twój wróg!

4. Data: 2002-05-15 10:59:44

Od: " Szkodliwy" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

JoJo <g...@p...fm> napisał(a):

> [...]
> NIE pozdrawiam bo co będę z żarciem gadać.
>
> Joanna w chwili obecnej stopień szkodliwości 10

No, teraz już lepiej.
Jesteśmy w domu.
Wszystko wróciło na swoje miejsca.
Zuch Joanna.
Tak trzymać!

Pozdrowienia.

Szkodliwy.

5. Data: 2002-05-15 12:36:09

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> No, teraz już lepiej.
> Jesteśmy w domu.
> Wszystko wróciło na swoje miejsca.
> Zuch Joanna.
> Tak trzymać!
>

> Pozdrowienia.
>
> Szkodliwy.

niestety mój samiec waży sto kg i nie wlazł do zamrażary bo kopał więc
chwilowo kopie ziemię i nie zostanie zeżarty
pomysł ulegnie odwleczeniu ale nie zapomnieniu
pozdr. jak poprzednio
Joanna
niekonsekwencjo tyś jest cnotą, a mówiłam że nie będę rozmawiać z
żarciem....

6. Data: 2002-05-15 14:09:17

Od: Bischoop <B...@b...SA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule JoJo napisal(a):

> [...]
> NIE pozdrawiam bo co będę z żarciem gadać
>
> Joanna w chwili obecnej stopień szkodliwości 10

Szkodliwy ma rozdwojenie jazni.
--
% Bischoop %
%Linux Registered User:#260447%

7. Data: 2002-05-16 01:40:05

Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisała Perełka moja, JoJo <g...@p...fm>, odpisuję zatem co
następuje:

| Joanna w chwili obecnej stopień szkodliwości 10
| samiec twój wróg!

Ja jestem nieszkodliwy! Agresja: JEDEN! [Albercik, 'Sexmisja']

Pozdrawiam sz..chodnikowo :-)
didziak :->

8. Data: 2002-05-16 15:34:54

Od: "Ijon" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Szkodliwy" <s...@p...gazeta.pl> wrote in message
> Wygnać samców do rezerwatu w Bieszczadach, niech tam
> oddają się swoim ulubionym zajęciom (nikotynizm, pijaństwo, poróbstwo),
> ale już na własny rachunek.

Hehe - Szkodliwy - Tobie chyba wlasnie o to chodzi, zeby Cie lepsza polowa w
Bieszczady wygonila ... hihi

9. Data: 2002-05-16 15:52:11

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wygnać samców do rezerwatu w Bieszczadach, niech tam
> oddają się swoim ulubionym zajęciom (nikotynizm, pijaństwo,
poróbstwo),
> ale już na własny rachunek.

To ja też chcę do rezerwatu w Bieszczadach !.

Pzdrw.

Basia

10. Data: 2002-05-22 10:21:49

Od: "Szkodliwy" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bischoop <B...@b...SA> napisał(a):

> Szkodliwy ma rozdwojenie jazni.

Nie zmieniaj tematu.
Nie odwracaj przysłowiowiego kota ogonem.
Nie miałem, nie mam i nie będę miał, za przeproszeniem, żednego rozdwojenia.

Z samcami trzeba zrobić porządek, neutralizując.
Na tej liście znajdziesz tysiące przykładów na poparcie mojej tezy.
Tysiące.
Naprawdę nie czytałeś?
Alkoholicy.
Kompo-zależni.
Całkowici impotenci albo obłąkani na punkcie seksu - oczywiście bez
zobowiązań.
Toksyczni ojcowie, jeśli wogóle dadzą się nakłonić do ojcostwa, którego
najchętniej wyparliby się.
Grubo myli się ten, kto przypuszcza, że można ich zmienić.

Niech się zabierają i tam w Bieszczadach niszczą sami siebie.

Tak trudno to zrozumieć?

Pozdrowienia.

Szkodliwy.

Tydzień przyjaźni - poprawa nastroju raz jeszcze
Jak żyć ? by kochana osoba się mną nie znudziła ...
Do Asi Słockiej
ODPOWIEDŹ, było: czy w trzy minuty
OT zegnam sie do czwartku :-)