Co to jest

1. Data: 2002-06-18 17:53:24

Temat: Co to jest
Od: "Pawelek" <n...@n...spam.yahoo.de> szukaj wiadomości tego autora

Zauwazylem na mojej skorze w okolicy szyi dziwne, wyrastajace "cos", czego
nie znam i nie moge nazwac.
Wielkosc ziarna zwiru, przyczepione punktowo do skory, krwawiace przy
goleniu, koloru samej skory. Czy to "cos" ma zwiazek z jakimis zmianami
chorobowymi.
Czy moze ktos odpowiedziec co to jest?

Pozdrawiam
Pawelek

2. Data: 2002-06-19 16:11:26

Temat: Re: Co to jest
Od: "Bogna" <b...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pawelek <n...@n...spam.yahoo.de> napisał(a):

> [...]
> Wielkosc ziarna zwiru, przyczepione punktowo do skory, krwawiace przy
> goleniu, koloru samej skory. Czy to "cos" ma zwiazek z jakimis zmianami

Być może jest to nieszkodliwy włókniak, którego można usunąć, ale to musi
stwierdzić lekarz. Idź do dermatologa, na razie omijaj to miejsce przy
goleniu. Pozdr. Bogna

3. Data: 2002-06-20 06:33:22

Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Być może jest to nieszkodliwy włókniak, którego można usunąć, ale to musi
> stwierdzić lekarz. Idź do dermatologa, na razie omijaj to miejsce przy
> goleniu. Pozdr. Bogna
Raczej granuloma tele.. Ale reszta wniosków sie zgadza

Krzysiek, EBP

Krótkowzroczność- jak z tym walczyć
Czerniak
Alergia i bio - rezonans!