Co to jest? Pomocy!!!

1. Data: 2008-03-02 12:55:13

Temat: Co to jest? Pomocy!!!
Od: Mukowiec <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://picasaweb.google.pl/mukowiec/AlbumBezTytuU
Jak widać mam problem i to już od dłuższego czasu. Nie wiem jak
sie tego pozbyć. W wymazie z gardła wyszedł mi gronkowiec złocisty i
biorę na niego antybiotyk wg antybiogramu. Niestety przy okazji znów
pojawiło się to gówno w buzi. Stosowałem już Flumycon, Dentosept A,
Nystatyne, teraz eksperymentuje z fioletem. Od ponad miesiąca
codziennie 10 kropli citroseptu, suplementuję cynk, wit B (complex),
Rutinoscorbin, Magnez, Probiotyk. czasem: Capivit forte, łyżka oliwy z
oliwek. W ogóle nie jadam słodyczy i nie słodzę napojów, żadnych
fastfoodów tylko zdrowe domowe jedzonko.

2. Data: 2008-03-02 13:39:49

Temat: Re: Co to jest? Pomocy!!!
Od: "tomek wilicki" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mukowiec <m...@g...com> napisał(a):

o jakie cudowne wrzody :D

Z miejsca pytania

1. z tarczycą wszystko w porządku? TSH poniżej 2?

2. A jak z tym "zdrowym jedzonkiem", jaki ma stosunek omega 3 do omega 6? O
tym się bardzo często zapomina, a przecież za odkrycie roli omega 3 zdaje
się nawet nobel poleciał.

http://www.nerwica.vegie.pl/omega_3.html

tu możesz o omega 3 poczytać

3.Badania krwi (te podstawowe) robiłeś? Coś jest poza normą albo blisko
granicy normy? Powinny wyjść takie rzeczy jak np tarczyca czy niedobory B12,
które też dają zapalenia języka.

3. Data: 2008-03-02 13:59:03

Od: Mukowiec <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie robiłem żadnych badań na tarczycę (co to jest TSH), a badanie
krwi: niska wartość WBC=4000 i poniżej normy monocyty=2%. Wskaźniki
wątrobowe Aspat=21 Alat=14 jeżeli mogą się do czegoś przydać. Omega 3
nigdy nie suplementowałem.

4. Data: 2008-03-02 14:02:37

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki pisze 02-03-2008 14:39:
[...]

Ciekawe, jeff podszywa się pod Tomka Wilickiego, wstyd się podpisać?

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

5. Data: 2008-03-02 15:04:05

Od: "tomek wilicki" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mukowiec <m...@g...com> napisał(a):

> Nie robi=B3em =BFadnych bada=F1 na tarczyc=EA (co to jest TSH), a badanie
> krwi: niska warto=B6=E6 WBC=3D4000 i poni=BFej normy monocyty

ups... wygląda na albo bardzo rozległą chorobę bakteryjną (infekcja
ogólnoorganiczna i postępująca choroba systemowa), albo masz naprawdę
poważny problem. Jeśli nie rozwaliłeś sobie kompletnie organizmu np paskudną
dietą przez ostatnie parę lat, to może na początek zrób badania pod kątem
wirusa HIV? Co lekarz na tak niski poziom białych krwinek? Niektórzy tak
mają, ale to ludzie którzy nie dbają o zdrowie i jedzą byle co...

> .. Omega 3
> nigdy nie suplementowa=B3em.

To nie tyle idzie o suplementację samych omega 3, co o równowagę omega 3 i
omega 6 w diecie (proporcja powinna być między 1:1: a 1:4, tymczasem
niektórzy osiągają wyniki nawet 1:50). W efekcie robią się paskudne rzeczy,
ale raczej odporność AŻ TAK nie spada. Prędzej leci jakość reakcji, krwinki
zaczynają atakować nie to co trzeba etc. Tak czy tak polecam to wyregulować,
z doświadczenia powiem że efekt pozytywny jest wręcz niesamowity,
a "terapia" dosłownie nic nie kosztuje - zmiel po prostu trochę siemienia
lnianego 2 razy dziennie, oprócz wysokiej zawartości omega 3 jest też bardzo
wartościowym pokarmem.

No ale najpierw przyjrzyj się potencjalnym powodom obniżenia odporności, bo
masz obniżoną paskudnie.

6. Data: 2008-03-02 15:05:44

Od: "tomek wilicki" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

LM <p...@n...sig> napisał(a):

> tomek wilicki pisze 02-03-2008 14:39:
> [...]
>
> Ciekawe, jeff podszywa się pod Tomka Wilickiego, wstyd się podpisać?

iii tam, po prostu vectra zmieniła dostawcę netu z tepsy na coś innego w
związku z czym stary serwer news dostał szlaban na postowanie. Piszę z
serwisu gazety i stąd ten dziwny mail.

Swoją drogą już mnie z jeffem mylono przez niego, używam go też jako nicka
do pisania na forach gazety.

7. Data: 2008-03-02 22:03:36

Od: Mukowiec <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Robiłem już badanie na HIV, HBV, HCV. Wszystkie ujemne.

8. Data: 2008-03-03 15:47:24

Od: "tomek wilicki" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mukowiec <m...@g...com> napisał(a):

> Robi=B3em ju=BF badanie na HIV, HBV, HCV. Wszystkie ujemne.

No wiesz, takie rzeczy to powinien oceniać dobry lekarz (nie ten z NFZ)
który widzi pacjenta na własne oczy. Jak chcesz, możemy się pobawić w
zgadywanie, ale to będzie zgadywanka i jeśli jej zaufasz, ryzykujesz
zdrowiem albo i życiem. Jeśli zaś nie zaufasz, możesz dla zabawy wysłać
listę objawów, a my dla zabawy będziemy zgadywać co to. Bo jak mniemam
owrzodzenie jamy ustnej nie jest jedynym objawem, "coś" spowodowało tak
mocny spadek białych krwinek.

Co to jest? Pomocy!!!
Bezbolesne leczenie próchnicy - istnieje?
Endometrium
Lepszy niz clotrimazolium
Jak oddychamy?