Re: Co to jest anhedonia ?

From: "Chiron" <e...@p...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Co to jest anhedonia ?
Date: Fri, 18 Dec 2009 13:29:19 +0100

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
news:b52b7e21-c8b2-44d6-ad4e-5132357fec41@k19g2000yq
c.googlegroups.com...

Chiron wrote:
> U?ytkownik "R e d a r t" <n...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci

> Tak, tak- glob mi co? "odszczekn??", adamoxx1 wyrazi? mu poparcie, Ty
> szukasz dr?g porozumienia- kana??w informacyjnych. A za tym, wszystkim nie
> stoj? literki na ekranie- tylko chory psychicznie socjopata. Czy naprawd?
> trudno Ci zrozumie?, ?e to nie science- ficton, a wcale nie nale?y w?tpi?
> to, ?e glob mo?e mie? misj?- i podobnie jak przed laty psychicznie chory
> we
> Wroc?awiu mo?e np zabi? dziecko- ?eby si? tak nie musia?o m?czy?, jak on?!
> [...]

Eutanazja to wybór śmierci, a nie zabójstwo, tylko wam katolą robią
sieczkę ze łba w kościłeku tak jak przestało na system ucisku. Brak
jakiejkowiek reakcji na cierpienie, bo najważniejszy jest dogmat. Ty
bydlaku, nie tak dawno zakazywał kk środków znieczulających, więc
dlaczego katole je używają, czyli tak jak zwykle dane pokolenie
zapłaci kwią za dogmaciki, a następnie kościółek nabierze wody w usta
i następnie znowy jakieś pokolenie zapłaci krwią i tak samo, więc
trzeba przerwać ten cyrk, i albo się leczycie, albo napewno dojdzie z
wami do tragedii gnoje, zaborcy tego kraju.
No cóż Ci mogę odpisać? Może samozgwałć się, wypij ze 2 buteleczki kropli
walerianowych- może to Cię trochę uspokoi? Nie wiem, co mógłbym Ci więcej
poradzić na Twoje zaburzenia emocjonalne?

--
serdecznie pozdrawiam

Chiron