Re: Co to jest anhedonia ?

Data: 2009-12-18 12:48:50
Temat: Re: Co to jest anhedonia ?
Od: glob <r...@g...com>

Chiron wrote:
> U?ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
c.googlegroups.com...

> [...]
> bydlaku, nie tak dawno zakazywa? kk ?rodk?w znieczulaj?cych, wi?c
> dlaczego katole je u?ywaj?, czyli tak jak zwykle dane pokolenie
> zap?aci kwi? za dogmaciki, a nast?pnie ko?ci?ek nabierze wody w usta
> i nast?pnie znowy jakie? pokolenie zap?aci krwi? i tak samo, wi?c
> trzeba przerwa? ten cyrk, i albo si? leczycie, albo napewno dojdzie z
> wami do tragedii gnoje, zaborcy tego kraju.
> No c? Ci mog? odpisa?? Mo?e samozgwa?? si?, wypij ze 2 buteleczki kropli
> walerianowych- mo?e to Ci? troch? uspokoi? Nie wiem, co m?g?bym Ci wi?cej
> poradzi? na Twoje zaburzenia emocjonalne?

Normalność i człowieczeństwo jest dla ciebie zaburzeniem, gnoju tacy
jak ty każą rodzić dziewięciolatką nie licząc się z tym że poród to
śmierć dla dziecka, bo dogmat najważnieszy. Teraz katolicka kreaturo
ludzie z zimna zamarzają i mówi się o 80 procentach bezdomnych z domu
dziecka, ale przecież dogmat najważniejszy.
W tej chwili, tak, teraz jakaś kobieta wiesza się z bólu w szpitalu na
klamce , a ty ubierasz choinkę na święta,bo dogmat najważniejszy.
Reasumując; te krzywdy dopomną się sprawiedliwość. Chociaż życie samo
z siebie, już wam robi na złość, chodzące trupy, bo jesteście z nim
wbrew.