Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Co to jest anhedonia ? Re: Co to jest anhedonia ?

Grupy

Szukaj w grupach

 

Re: Co to jest anhedonia ?

« poprzedni post następny post »
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: adamoxx1 <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Co to jest anhedonia ?
Date: Fri, 18 Dec 2009 16:36:49 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 110
Message-ID: <hgg7iu$vnu$2@news.onet.pl>
References: <hgd9pj$ki1$1@news.onet.pl>
<8...@c...googlegroups.com>
<hgdpb8$kcr$6@news.onet.pl>
<f...@m...googlegroups.com>
<hgfdcb$p54$1@news.onet.pl>
<e...@c...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: osiedleprzyjazn.net
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1261150622 32510 148.81.172.234 (18 Dec 2009 15:37:02 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 18 Dec 2009 15:37:02 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (X11/20090817)
In-Reply-To: <e...@c...googlegroups.com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.psychologia:496037
Ukryj nagłówki

glob pisze:
> R e d a r t wrote:
>> U�ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa� w wiadomo�ci
>> news:f5e7d0cf-25ee-4f3d-8c9c-2ba76d06bde9@m25g2000yq
c.googlegroups.com...
>>
>>>> A poza tym chcia�em doda� �e jeste� tak pojebany, �e to si�
>>>> w pale nie
>>>> mie�ci, jak patrze na te twoje diagnozy, to bym ci� na kopach
>>>> wyjebaďż˝
>>>> do psychiatry, bo co� takiego potrafisz sobie uroi�, �e szczena
>>>> opada,
>>>> nie rozumiesz rozm�wcy, bujasz w jakim� odrealnionym �wiecie,
>>>> wszystko
>>>> co przekracza twojďż˝ chmurkďż˝ jest dziwne i szukasz uzasadniej
>>>> w�asnych
>>>> oderwanych interpretacji.
>>> A wiesz dlaczego skrajny przyg�ub , bo gdyby rozumia� rozm�wce to by
>>> zauwa�y�, �e to co pisa�em o koniach, to poszerzanie odczuwania. Ja
>>> piszďż˝ o poszerzaniu odczuwania, a on mi wmawia brak tego odczuwania,
>>> wi�c co ? Kretyn do pot�pi, to.
>> Nie wiem dlaczego, ale Tw�j post zacytowany wy�ej zupe�nie do mnie nie
>> dotarďż˝, dopiero zacytowany przez
>> Adamoxa.
>>
>> Globie - we� poprawk� na to, �e mam Robakksa w KFie i nie �ledzia�em
>> dok�adnie Twoich dyskusji z nim. Generalnie - nie �ledz� dok�adnie
tocz�cych
>> siďż˝
>> teraz na grupie dyskusji.
>> Nie jestem pewien, o czym m�wisz twierdz�c "to co pisa�em o koniach,
>> to poszerzanie odczuwania".
>>
>> Poza tym, globie - mam pewien dylemat taki, �e wielokrotnie twierdzi�e�,
iďż˝
>> dyskusja nie mo�e by� mia�ka, �e dobra dyskusja, to taka, w kt�rej jest
>> mocne starcie pogl�d�w. Takie podej�cie wynika z Twojej prowokacyjnej
>> natury - a ja nie traktuj� Twoich sprzeciw�w jako sygna��w do
zako�czenia
>> dyskusji. Wr�cz uznaj� je za zaproszenie do uczestnictwa i kontynuacji.
>> Je�li uwa�asz, �e zupe�nie nie poj��em istoty rzeczy, czego oczekujesz
>> od wsp�dyskutant�w i jakie wg Ciebie regu�y powinny tu panowa�
>> - postaraj siďż˝ to wyklarowaďż˝.
>>
>> A sprowadzaj�c na poziom konkretu: m�j wtr�t "o jedzeniu zwierz�t
>> i je�dzie na koniach" by� prowokacj�. Zaobserwowa�em jak��
sprzeczno��,
>> niesp�jno�� - i j� przedstawi�em. Oczywi�cie takie post�powanie
>> niemal zawsze spotyka si� z Twoj� gwa�town� reakcj�.
>> Wi�c spytam wprost - czy ten debil Redart zmusza Ci� do jakich�
>> refleksji, do my�lenia, czy zupe�na pomy�ka ?
>> Je�li Ci� nie zmusza - to powiedz mi, podaj mi jakie� �r�d�a,
>> przyk�ady os�b i konkretnych tekst�w na tej grupie, kt�re
>> da�y Ci do my�lenia, maj� dla Ciebie warto��, uznajesz za
>> znacz�ce.
>
> Przecież kiedyś pisałem, zwierzęta należy jeść, bo jak ludzie
> przestaną je jeść ,to nikt ich nie będzie chodował, wyginą gatunki,
> wegetarianie to mordercy zwierząt. Tak samo zieloni, to mordercy
> drzew, np; chciano zbudować przelotuwkę przez las, to debile
> poprzywiązywali się do drzew, a tiry itd; przebijały się na wąskiej
> obwodnicy, co powodowało, że las dostawał wielokrotnie więcej spalin
> niż gdyby wybudować autostradę.
> Niemożliwe jest zabronienie jedzenia zwierząt przez ludzi, ale możliwe
> jest, by warunki ich żywota i śmierci byŁy jak najbardziej
> humanitarne, walka o niejedzenie zwierząt to utopijna teoria,
> struktura w której ludzie zatracili odczuwanie, dlatego nie zajmują
> się walką o brak cierpienia, bo go nie czują, ale walką o utopię,
> gdzie ta walka pochłania energię, a zwierzęta nadal cierpią.
> Niedostrzegają problemu, bo są znieczuleni teorią. Dlatego przed tym
> należy się bronić, bo pod wpływem teorii, można z twarzy zrobić sobie
> gębe..
> A ta jazda na koniu, to jest czysta forma, mamy wpływ mitu dawnego na
> nasze życie. Prawie w każdym mieście zobaczysz pomnik z jeźdzcem na
> koniu i to jest stara szkoła gdzie człowiek był panem dla zwierzęcia,
> czyli szkoła ograniczonej wrażliwości, ważny był człowiek. Ludzie
> fotografują się , uśmiechają, podziwiają. = a teraz spróbuj przetrzeć
> sobie oczy i co widzisz, = to , że jedno zwierzę wlazło na drugie
> zwierzę, i wyobraź sobie ten ochydny obrazek jak na twoim podwórku
> twój pies włazi na krowę,= no po prostu groteska, pies oszalał,
> nadzwyczaj ochydny obrazek. Tutaj piszę z punktu widzenia jesteśmy
> równi ze zwierzętami, bo zrównuje nas cierpienie= Więc niby
> przejmujemy się zwierzętami, odgrywamy wrażliwość, ale tej wrażliwości
> nie ma, pójdziesz do MD i nie zjesz kotleta, ale za chwilę zachwycisz
> się jeźdzcem=Widzisz jak tu ludzie grają, a nie przeżywają, wiecznie
> się uchylają, podstawowym doznanią, bo wolą teorię, a istnienie z krwi
> i kości. I w tym miejscu twoje pytania były obojętnością, tak jakby ci
> to nie przeszkadzało, bo to tylko zabawa, pojawia się projekcja,mówisz
> o braku odczuwania tej radości koników i ludzi na konikach, dla mnie
> jest to projekcja chłodu emocjonalnego, tak jakbyś tam gdzie nie ma
> treści emocjonalnej widziałbyś prawdziwe emocje. Nie, tam już nic nie
> ma, to tak jakbyś założył getry i melonik z dziewiętnastego wieku.
> Widzisz ty masz jakieś skrzywienie emocjonalne, ty się boisz
> przeżywać, a ja potrzebuje emocji, bo one dają to co przeciwstawia się
> racji intelektualnej, nudnej i wypranej z odczucia. To mi pozwala mieć
> bezpośrednie wyczucie człowieka, przyglądam się waszym twarzą, po tym
> co piszecie, i widzę jak teoria wykrzywia wam twarz. Nie jestem
> powołany do stwierdzania słuszności waszej racji--- mnie o to idzie,
> aby wasza racja nie przemieniła wam twarzy w mordy, abyście pod jej
> wpływem nie stali się odstręczający, nienawistni i nie do przełknięcia
> [ katole]. Nie jestem od kontrolowania idej, a tylko od bezpośredniego
> stwierdzenia jak idea wpływa na osobę. Ja jestem tym, który mówi; ten
> człowiek mądrze gada, ale on sam jest głupcem. Albo; najczystsza
> moralność płynie z ust tego człowieka, ale strzeżcie się, gdyż on sam,
> nie mogąc nastarczyć własnej moralności, staje się szują. Co o tyle
> jest, sądzę, wartościowe
> , że idea w oderwaniu od człowieka nie istnieje w pełni. Nie ma innych
> idej, jak ucieleśnione. Nie ma słowa, które by nie było ciałem.
>
>
>
No, teraz wszystko stało się jasne

--
"Trzy potęgi rządzą światem: głupota, strach i chciwość."

 

Zobacz także


Następne z tego wątku Najnowsze wątki z tej grupy Najnowsze wątki
18.12 adamoxx1
18.12 cbnet
18.12 glob
18.12 glob
18.12 adamoxx1
18.12 medea
18.12 Sender
18.12 glob
18.12 glob
18.12 adamoxx1
18.12 glob
18.12 adamoxx1
18.12 Hanka
18.12 glob
18.12 glob
Senet parts 1-3
Chess
Dendera Zodiac - parts 1-5
Vitruvian Man - parts 7-11a
Vitruvian Man - parts 1-6
Dlaczego faggoci są źli.
samotworzenie umysłu
Re: Zachód sparaliżowany
Irracjonalność
Jak z tym ubogacaniem?
Trzy łyki eko-logiki ?????
Jak Ursula ze szprycerami interesik zrobiła. ?
Naukowy dowód istnienia Boga.
Aktualizacja hasła dla Polski.
Kup pan elektryka ?
Senet parts 1-3
Chess
Dendera Zodiac - parts 1-5
Senet parts 1-3
Senet parts 1-3
Chess
Chess
Vitruvian Man - parts 7-11a
Dendera Zodiac - parts 1-5
Vitruvian Man - parts 7-11a
Dendera Zodiac - parts 1-5
Vitruvian Man - parts 1-6
Vitruvian Man - parts 1-6
Vitruvian Man - parts 7-11a
Vitruvian Man - parts 1-6