Co to jest miłość?

1. Data: 2000-12-26 16:26:56

Temat: Co to jest miłość?
Od: <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszyscy mówią "kocham". Ale czym jest miłość? Skąd się wzięła, co ją
charakteryzuje... Jak poznać prawdziwą miłość? Co robić, aby kochać naprawdę,
całym sercem i całą duszą? Czy ktoś odważy się odpowiedzieć na te pytania???

1. Data: 2000-12-26 18:45:14

Temat: Re: Co to jest miłość?
Od: "misia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<s...@w...pl> wrote:
> [...]
naprawdę,
> całym sercem i całą duszą? Czy ktoś odważy się odpowiedzieć na te

"milosc to to jak na nia patrzysz, to to wzruszenie,
ktore wywoluje w tobie widok jej wyskrobujacej resztki jogurtu z kubka,
to wyraz triumfu malujacy sie na jej twarzy gdy oblizuje lyzeczke,
to to uczucie opiekunczosci, ktore kaze podejsc do niej
i zetrzec jej z koniuszka nosa jogurt"

pozdrufki
misik

1. Data: 2000-12-26 21:51:49

Temat: Odp: Co to jest miłość?
Od: "Marek" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <s...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:0...@n...onet.pl...
> [...]
naprawdę,
> całym sercem i całą duszą? Czy ktoś odważy się odpowiedzieć na te

Czesc !
Sadze, ze czesc odpowiedzi znajdziesz w rozdziale "kochac czy byc kochanym"
w ksiazce:
W.Eichelberg
M.M.Malweska
"Byc tutaj"
strony 39 - 48
Wydawnictwo Do

jest chyba jeszcze w ksiegarniach.

Ja przeczytalem ten rozdzial a radoscia
Serdecznosci
Marek

1. Data: 2000-12-26 22:13:26

Od: "misia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie moge wyslac ci tego na priva wiec:

> To takie ladne...
> Kto jest autorem tego?
>
> Marek

witaj!
dawno, dawno temu, kiedy moje dwie ulubione grupy
"dydkudyjne" to byly: poezja i psychologia, na poezji
rozgorzala zacieta dyskusja na temat czy jest sens pisac
wiersze o milosci. pewna dziewczyna stwierdzila, ze
milosc tak czy siak przeminie i nie ma sie nad tym co rozwodzic.
to bylo popoludniu...wieczorem tego samego dnia
przyslala wlasnie ten tekst na grupe i spory wygasly.
niewielu ludzi reaguje na to obojetnie...
niestety nie pamietam juz jej imienia,
ale chyba nie jest to takie wazne, jesli te slowa pamietam do dzis.

pozdrowionka
misi.k.

1. Data: 2000-12-27 07:09:36

Od: "Halina" <h...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
naprawdę,
> całym sercem i całą duszą? Czy ktoś odważy się odpowiedzieć na te

Miłość , to najpiękniejsze, najważniejsze, najwspanialsze uczucie jakie może
spotkać Cię w życiu. Poznasz ją, bo jeśli naprawdę się stanie , to będzie
to chwila jakiej nigdy nie zaznałeś; gdy będzie brakować Ci słów, powietrze
zakleszczy krtań , a nogi odmówią posłuszeństwa. Dla tej jednej chwili
warto żyć , bo pamięć o Niej będzie trwać do końca Twoich dni , nawet jeśli
przeminie, nawet gdy się nie spełni, będziesz wiedział, bo to właśnie ONA
otwiera w Tobie otchłań życia i śmierci, szczęścia i rozpaczy, radości i
smutku /.../.To sens wszelkiego istnienia.
Pozdrawiam Halina

1. Data: 2000-12-27 14:44:16

Od: "DeStroyer" <z...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <s...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:0...@n...onet.pl...
> Wszyscy mówią "kocham". Ale czym jest miłość? Skąd się wzięła, co ją
> charakteryzuje...

Bierze sie znikad. Nie ma zadnych cech charakterystycznych.
Po prostu jest.

>Jak poznać prawdziwą miłość?

Milosci sie nie poznaje. Zna sie ja od zawsze.

>Co robić, aby kochać naprawdę,
> całym sercem i całą duszą?

Nic. Inaczej sie kochac nie da. Nie mozna kochac
ulamkiem serca i duszy.

JGrabowski

--
Profesjonalny web-hosting? Tylko Serwis RUBIKON - http://rubikon.pl

1. Data: 2000-12-28 13:40:13

Od: "Paweł utios" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
naprawdę,
> całym sercem i całą duszą? Czy ktoś odważy się odpowiedzieć na te
Gdy już poznasz i jeszcze myślisz, że kochasz a potem, po dziesieciu latach
jest tak samo to chyba jest to.
"kocham albo sam się tak łudzę"
paweł

1. Data: 2001-01-01 23:30:31

Od: "Mateusz Szczap" <m...@s...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
naprawdę,
>całym sercem i całą duszą? Czy ktoś odważy się odpowiedzieć na te

Kochac to jest jak otulac kogos kocem, ale jak Ci ktos ten koc zabierze.....
(zmodyfikowany cytat)

--
m...@s...home.pl
GADU-GADU: 376798

1. Data: 2001-01-04 02:11:42

Od: "Bidl" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Milosc poznaje sie po czynach

1. Data: 2001-01-04 08:23:40

Od: "Remigiusz Babicz" <r...@s...uci.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bidl" <b...@w...pl> napisał
> Milosc poznaje sie po czynach

Powiem wiecej. Milosc poznaje sie po odpowiedzi tej drugiej strony.
Zreszta, tego i tak nie da sie zrozumiec. To tak, jakby probowac
schwytac wiatr. Niewdidzialny, potrafi porwac, potrafi zburzyc mury,
ale czasami potrafi zniszczyc wszystko. A gdy przestaje wiac, slychac
cisze, taka, ze glowe rozsadza.

reik

O Jednosci
***
*** (zanim przeczytasz)
Jak pomoc osobie w depresji z kryzysem poczucia wlasnej wartosci ?( dlugie)
Re: Ludzie nie onanizujacy sie?