Co to może być za choroba?

11. Data: 2007-07-03 20:37:41

Temat: Re: Co to może być za choroba?
Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:1183494377.177592.130070@k79g2000hse.googlegrou
ps.com...
On 3 Lip, 18:53, Janeo <j...@g...com> wrote:
> On 3 Lip, 17:51, Sir Jim <s...@m...spam> wrote:> Niestety do dziś nie
> przeszło, lekarz nie miał zielonego pojęcia ( a
>
> No to trafiłes na kretyna. Powinien chocby zapytac, czy nie miales do
> czynienia z kleszczami.
Też mi się wydaje, że trafił na kretyna, choć nie koniecznie mam na
myśli lekarza ;-). Lekarz nie powinien sugerować diagnozy, dopóki jej
nie zweryfikuje. Takie objawy mogą być spowodowane bardzo wieloma
rodzajami chorób, diagnoza w takich przypadkach bywa złożona. Często
podobne objawy ustępują same.

Objawy mogą zawsze ustępować same, ale choroba MUSI się rozwijać (jaka by
nie była)...
Pozdrawiam Jurek M.

12. Data: 2007-07-03 21:00:20

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:1183494377.177592.130070@k79g2000hse.
> [...]
> podobne objawy ustępują same.
>
> Objawy mogą zawsze ustępować same, ale choroba MUSI się rozwijać (jaka by
Bodajże połowie pacjentów z podobnymi objawami i problematyczną
diagnozą tego typu PROBLEMY PRZECHODZĄ CAŁKOWICIE patrząc z
wieloletniej perspektywy.

13. Data: 2007-07-03 21:34:34

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ps.com...
> [...]
Bodajże połowie pacjentów z podobnymi objawami i problematyczną
diagnozą tego typu PROBLEMY PRZECHODZĄ CAŁKOWICIE patrząc z

Ja to widzę inaczej. Np. ma ktoś bóle reumatyczne. Powstała w organizmie
przyczyna tego reumatyzmu. Bóle np. ustapiły, długo chorego nic nie boli...
Ale w jaki sposób zniknęła przyczyna tego reumatyzmu? Mechanizm przyczynowo
skutkowy. Zaistniał reumatyzm, jeżeli usunie się przyczynę wyższą choroby,
choroba minie... Tylko w ten sposób. Samoistnie rzadko kiedy choroba
"zniknie"...
Pozdrawiam Jurek M.

14. Data: 2007-07-03 21:59:22

Od: Janeo <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Lip, 21:32, "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> wrote:
> Przecież zlecił badania. Co, miał przepisać jakieś lekarstwo na
> chybił-trafił? To prędzej mogłoby narazić na skargi. Myślę, że lekarz
> postąpił rozsądnie.
Powiesilem przedwczesnie na lekarzu psy - nie zauwazylem, ze jednak
zostal skierowany na badania...
J.

Laryngolog - Bydgoszcz
[crosspost] Szkodliwość neodymu?