Re: Co to normalność (było: czy jestem normalny)?

From: Saanele <s...@p...fm>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Co to normalność (było: czy jestem normalny)?
Date: Sat, 06 May 2000 15:10:30 +0200
To: Piotrek <p...@k...net.pl>

Normalnosc....Hmmm...
Akceptacja siebie...Hmmmmmmmm.... To prawda, ze brak akceptacji siebie
mozna popasc z czasem w obled. Akceptowac siebie, to trudna sprawa. Aby
tego dokonac nalezy znalezc w sobie oprocz wad takze zalety. Zefiros,
posiadasz je z pewnoscia. Mysle, ze malo kto jest w pelni zadowolony z
siebie. Jezeli sie nad soba zastanawiasz to znaczy, ze jestes normalny.
Nie chodzi mi o rozumienie tego slowa w sensie statystyk itp.
saanale